بازدید 6763
۱

80روزگذشت/رامین وبلژیک دروغ بود؟

کد خبر: ۷۰۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰ 24 June 2017
کمتر از یک ساعت پس از صدور رضایتنامه رامین رضائیان توسط باشگاه پرسپولیس بود که از باشگاه خنت بلژیک به عنوان مقصد بعدی او نام برده شد.
 
به گزارش تابناک ورزشی،محمدرضا مهدوی که خودش سابقه حضور در فوتبال بلژیک را داشت یک ساعت پس از این که جدایی رضائیان از پرسپولیس قطعی شد اعلام کرد خنت بلژیک او را می‌خواهد و به زودی این انتقال انجام می‌شود. چند روز بعد صحبت از پیشنهاداتی از هلند و اتریش هم به میان آمد و حتی مهدوی مدعی شد که باشگاه هلندی بلیتی را برای تست پزشکی رامین رزرو کرده است!
 
حالا نزدیک به 3 ماه از آن روز گذشته و هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. البته مهدوی هنوز هم مدعی است که رضائیان به فوتبال بلژیک خواهد رفت اما دیگر کمتر کسی به انجام چنین انتقالی خوشبین است. از آن روز کاوه رضایی به شارلوای بلژیک رفته و امروز و فردا احسان حاج‌صفی هم به پانیونیوس یونان می‌رود. برخلاف ماجرای انتقال رامین به فوتبال اروپا، این دو انتقال در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون ادعاها و بازارگرمی‌های عجیب و غریب انجام شده است و مشخص است که همه چیز در آنها اصولی و حرفه‌ای صورت گرفته است.
 
هنوز مشخص نیست که بعد از گذشت بیش از 2 ماه چرا خبری از پیوستن رضائیان به یک تیم اروپایی نیست. شاید هم از همان ابتدا این ماجرا فقط یک بازارگرمی یا دروغی برای ترساندن و تحت تاثیر قرار دادن باشگاه پرسپولیس بود. هر چه هست در روزهای آینده همه چیز مشخص خواهد شد.
80روزگذشت/رامین وبلژیک دروغ بود؟
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چی شد عموتنبک؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار