بازدید 12780

بازداشت 3 ایرانی در عربستان

کد خبر: ۷۰۶۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴ 25 June 2017
رسانه‌های سعودی مدعی شدند که مقامات امنیتی عربستان سه ایرانی را به اتهام دست داشتن در فعالیت‌های ضد امنیتی دستگیر کرده‌اند.

به گزارش العالم، به نوشته روزنامه الریاض، مقامات امنیتی عربستان سه مرد ایرانی را که مشکوک به دست داشتن در فعالیت‌های ضد امنیت ملی بودند، دستگیر کرده‌اند.

به نوشته این روزنامه عربستانی شمار ایرانیان بازداشت شده در عربستان سعودی در حال حاضر به 9 نفر رسیده که تاکنون دو نفر از آنها محکوم شده‌اند و پرونده یک متهم به دادستانی کل- نهاد تحقیقات و دادستانی کل سابق ارجاع داده شده و پرونده نفرات باقیمانده در مرحله تحقیقات است.

الریاض همچنین مدعی شده است که این افراد ایرانی سه روز پیش از اقدام تروریستی اخیر در مسجد الحرام در مکه بازداشت شده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۸
مگر این مسئولین کجایند که اجازه میدهند ایرانیان بروند عربستان . مگر خواب هستند که اجازه میدهند بروند کشور دشمن بابا بفکر مردم باشید اینقدر بدنبال مال دنیا نباشید
باید کلیه عربستانی های حاضر در ایران
دستگیر و زندانی شوند.
بخداا واجب نیست مکه تو این شرایط. من نگران مردم کشورمم تا از مراسم حج برگردن. 2 سال پیش خون دل خوردیم تا برگشتن. امیدوارم عزت ایرانی جماعت حفظ شه و بیشتر از این تخریب نشه
حالا برید حج تا هی بازداشت بشید و ایران رو در موضع ضعف قرار بدید. بعد باید با اینا مذاکره بشه تا اینایی که بازداشت شدن رو ازاد کنن. تمام شرایط غیر معقولشون رو هم بپذیریم (به قیمت از بین رفتن ابرو برای نجات هموطن).
حالا شما 70000 آدم بیدفاع رو بفرست حج جون اینها رو کی تضمین میکنه ؟
من فکر کنم که حج از آن حال و هوای معنوی و روحانی خارج شده و برای دولت ها به یک نوع تجارت تبدیل شده است. اگر اینطور باشد، باید نام سازمان حج و زیارت به سازمان حج و تجارت تغییر کند. حجی که احتمال خطر جانی و ترس و وحشت در آن باشد، دلچسپ نیست. خود دانید.
حج
ایران گفت عربستانی ها بمب گذاشتن تو ایران و تروریست فرستادن حالا اونا میخوان برای ایران پرونده سازی کنند
مبارک است !!!
حج بفرستید.
بابا این درآمد از ارسال حاجی ها را به عنوان کارمزد از مردم بگیر حج و بی خیال بشید ، بلدین که مالیات /عوارضی/کارمزدی چیزی تصویب کنید.
به نظرم اين بندگان خدا همون ماهيگيرهايي كه هفته گذشته در مرز دريايي دستگير شدن باشن و اقدام تروريستي بودار اين ١-٢ روز را به پاي اينها گذاشتن . اعتراف گيري اجباري و باز اعدام . من همون لحظات ابتدايي كه اول خبر حمله به جده آمد اين حدس را زدم . اينقدر اين كشور بسته است كه هيجكس نميتونه نفوذ اطلاعاتي اونجا داشته باشه . متاسفانه ناداني هاي عربستان و اطمينان خاطري كه بهشون دادن ، از حد گذشته كه اينقدر رو بازي ميكنه .
شرايط براي حجاج نگران كننده است مثلا بخشي از اونا را به اسم يك گروه تروريستي گروگان بگيرن و ....
چه جوری ویزا گرفتن؟ میشه ایرانیایی باشن که به داعش پیوستن؟
اهاي بي نمازاي طرفدار ربناي فلاني چقدر ميسوزيد از حج و عبادت ؟ اصل حج مال ماست چرا صحنه را خالي كنيم.
نمی دانیم فرستادن به حج چه هست که مسئولان ما اصرار بر آن دارند
حج حرامه با اين وصع چون ايران را در معرض اتهامات و ضعف قرار ميده
این رفتارعربستان نتیجه برخوردضعیف ماست مدارابس است وقت شدت عمل است
عربستان می خواهد هر طوری شده و با هر کلکی ایران را به دخالت در حملات انتحاری در عربستان متهم کند تا موضوع حادثه تروریستی تهران را تحت الشعاع قرار دهد و ایران را بجای خودش پشت این حوادث جا بزند
مگر قحطی کشور است که رفتن انجا بیابان و گرم و خشک.
تا تهمت هم زده شود
می گویند مکه خانه خداست پس بقیه جاها ی عالم خانه شیطان است؟
مکه فقط یک تشبیه و سمبل است
عزیز من همه جای جهان و عالم از خداست گول نخورید وخدا را می توان در هر نقطه یافت به مکه نروید که دشمن کمین جان و... کرده است انسان عاقل خودکشی نمی کند!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل