بازدید 3981

گزارش ۶ ماهه کمیسیون امنیت از برجام نهایی نشده است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی از نهایی شدن طرح دو فوریتی تقابل با مصوبات تحریمی مجلس سنا خبر داد.
کد خبر: ۷۰۶۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹ 25 June 2017
سیدحسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص طرح امنیتی مجلس توضیح داد: در جلسه دوم کمیسیون امنیت ملی برای بررسی حادثه تروریستی و طرح امنیتی مجلس، تصمیمات حوزه امنیتی برای امنیت قوه مقننه مطرح و پیشنهادات ارائه و مرور شد و به جمع بندی قابل توجهی رسید و بنا بر این شد که طرح عملیاتی شود.

نماینده مردم ورامین در مجلس دهم شورای اسلامی به دومین گزارش 6 ماهه کمیسیون امنیت از برجام اشاره کرد و گفت: همان طور که قبلا اعلام شده است، پیشنویس گزارش 6 ماهه دوم از اجرای برجام تهیه شده است و هماهنگی هایی با وزارت امور خارجه صورت گرفته و آنها نظرات خود را به کمیسیون ارسال کرده اند.

وی ادامه: متاسفانه فرصت در صحن علنی کمیسیون گزارش نهایی مطرح شود، اما در هفته های آینده دردستور کار کمیسیون قرار می گیرد تا پس از تصویب در صحن کمیسیون برای قرائت در صحن علنی به هیات رئیسه مجلس ارسال شود.

این نماینده مجلس همچنین به طرح کمیسیون برای تقابل با مصوبه تحریمی مجلس سنای آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: طرح دو فوریتی با کمک مرکز پژوهش‌ها تهیه شده است که در اولین جلسات آتی مجلس در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد و با حمایت قاطع نمایندگان تصویب خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل