بازدید 3943

دستگاه های ذیربط ریشه یابی و ریشه کنی کنند

سخنگوی فراکسیون اهل سنت مجلس معتقد است ترور شخصیت رئیس جمهور لطمه اى سنگین تر از ترورهایى دارد که چند روز اخیر داعشیان جنایتکار انجام دادند.
کد خبر: ۷۰۶۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ 25 June 2017
محمدقسیم عثمانی در یادداشتی پیامدهای اهانت به رییس جمهور در راهپیمایی روز قدس را تشریح کرد، که متن این یادداشت به شرح زیر است:

انتخابات مظهر مردمسالارى دینى در نظام است و منتخب ملت باید مورد احترام همگان قرار گیرد و هیچ اقلیتى حق ندارد به منتخب اکثریت قاطع مردم بى حرمتى کند و چنین رفتارهایی باید مورد بررسی و واکاوى دقیق قرار گرفته و با آمران و عوامل آن برخورد جدى و علنى صورت گیرد.

رفتارى که در روز قدس در تهران شاهد آن بودیم، رفتارى از سر ولنگارى و فهم نادرست و احیاناً سازماندهى شده بود که به قصد تخریب و تزلزل دولت و نظام صورت پذیرفت و بشدت محکوم و مضموم است. زمانیکه رئیس جمهور کشور بعنوان مقام دوم کشور مورد بی احترامى و هجمه قرار مى گیرد، چه چیزی در این کشور باقى مى ماند؟

بى احترامى به مقام دوم کشور و منتخب ملت ایران، بى احترامى به کشور و همه ملت شریف ایران است و چنانچه با این بی حرمتى ها و آمران و عاملان آن برخورد جدى و شفاف صورت نگیرد، بی احترامى به مقامات و مسئولین نهادینه مى شود و هیچ مقام و مسئولى در میان جمع در امان نخواهد بود.

تندروى هاى بی منطق در کشور، منجر به تحقق خواسته دشمنان نظام خواهد شد و اصولاً ترور شخصیت رئیس جمهور لطمه اى سنگین تر از ترورهایى دارد که چند روز اخیر داعشیان جنایتکار انجام دادند. انتظار مى رود دستگاههاى ذیربط نسبت به ریشه یابی موضوع و ریشه کنى آن براى همیشه، تلاش وافر نموده و نسبت به اطلاع رسانى عمومى در مورد ابعاد این جریان، اقدام نمایند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان