بازدید 4863

محمدبن سلمان نارضایتی اجتماعی را در عربستان بالا می برد

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ایران به تهدیدات محمد بن سلمان پاسخ قاطع خواهد داد.
کد خبر: ۷۰۶۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶ 25 June 2017
محمدمهدی برومندی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تغییر ولیعهد عربستان اشاره داشت: اخیرا در عربستان اتفاقاتی از جمله انفجار در مکه رخ داده است که به نارضایتی مردم از خاندان آل سعود و تغییرات اخیر از جمله تغییر در ولیعهدی بر می گردد.

نماینده مردم مرودشت در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: انتقال قدرتی که در عربستان شکل گرفت اشکالاتی در هرم بالایی آل سعود ایجاد کرده و ممکن است انفجار تروریستی اخیر به خاطر همین مسئله باشد.

این نماینده مجلس به سرنوشت روابط ایران با عربستان اشاره کرد و گفت: آنچه که جمهوری اسلامی در اهداف کلان سیاست خارجی خود دنبال می کند ایجاد صلح و ثبات در منطقه و ایجاد آرامش کامل با حفظ حقوق کشورهای همسایه است و انتظار احترام متقابل و رعایت مرزها را دارد.

وی تاکید کرد: در این بین شکی نیست که ولیعهد جدید عربستات بازیچه ترامپ و آمریکا است بنابراین اگر محمد بن سلمان بخواهد اقدامی خارج از چارچوب و کوچکترین تهدیدی علیه ایران داشته باشد با پاسخ قاطع جمهوری اسلامی مواجه می شود.

برومندی با اشاره به قدرت ایران عنوان کرد: ایران کشور قدرتمند و تعیین کننده ای در منطقه است و به راحتی می تواند پاسخی قاطع به شیطنت های عربستان و ولیعهد جدید بدهد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ایران اجازه تحرک علیه ایران در منطقه را نخواهد داد و در کمال اطمینان و آرامش آمادگی پاسخگویی به عربستان را داریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار