بازدید 17530
۲

اعتراض بازیگر «زیر پای مادر» به سانسور قسمت آخر

کد خبر: ۷۰۶۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ 26 June 2017
پریوش نظریه، بازیگر نقش رخساره در «زیر پای مادر» از حذف یکی از سکانس‌های اصلی این سریال در قسمت پایانی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، پریوش نظریه، بازیگر نقش رخساره در «زیر پای مادر» در واکنش به قسمت پایانی این سریال که شامگاه یکشنبه چهارم تیر روی آنتن شبکه یک سیما رفت، در صفحه اینستاگرامش نوشت: «اسم سریال که تغییر کرد...سکانسی اصلی که سانسور شد... فینالی که حذف شد... طفلک رخساره... طفلک نویسنده...طفلک کارگردان #لبخند- رخساره»

نام این سریال ویژه ماه رمضان پیش از این «لبخند رخساره» بود که به «زیر پای مادر» تغییر پیدا کرد. در سکانس پایانی این سریال نیز خبری از رخساره با بازی پریوش نظریه نبود و سرنوشت او مبهم ماند.
 
 
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۲
طفلک بیننده که وقتش رو حروم این سریال کرد. سریالی که با تغییر اسم و حذف یک سکانس همه عواملش طفلک میشن معلومه چه آشیه! سریال بی مسما کم ندیدم ولی به جرات این سریال ضعیف ترین سریالی بوده که تا به حال دیدم! چرا آنقدر مشوش؟شخصیت‌هایی که به یک باره از سقف میفتادن و بولد میشدن به همون سرعت به عدم میرفتن. برادر زن نفر چی شد؟ حدود 29 قسمت و 30 دقیقه از قسمت 30 آقای کبابی از نفرت عمیقش به زن سابقش میگه،اتفاقا همه فیلم تکرار همین مکررات هست. به یک باره در 5 دقیقه آخر بدون مقدمه چینی همه چیز گل و بلبل میشه. اون خانم هم که همیشه محکوم بود زنونگی نداشته و بوی غذا تو خونش نمیومده حالا پیشرفت کرده و انواع و اقسام غذاها رو میپزه. این تنها نتیجه اخلاقی سریال هست. برادر آتنه معلوم نیست چرا انقدر از خلیل متنفره؟ خلیل با ظلم خواهرش ساخته، بعد هم که قرض خواهرش رو میده ایشون ازش کینه عمیقی به دل میگیره!!! از این بدتر اینکه کینه این شخص به شدیدترین شکل ممکن پر رنگ میشه و بعد به مزخرف ترین شکل ممکن فروکش میکنه :"به این خاطر که تو گوش خلیل و داداشش زده و اونا چیزی نگفتن "از این دست عجایب تو سریال زیاده اما بدتر از همه لحن بازیگرها و بدتر از اون اینکه همه لحن یکسانی دارند. کجای دنیا بچه 20 ساله،پیرمرد 70 ساله، دامدار، کبابی، خونه دار، شهری، روستایی و.. همه یک لحن یکسان و اون هم شاعرانه و فیلسوف مابانه دارن!
تنها نکته مثبت این سریال برای من این بود که حسابی خندیدم! به بهترین طنزهای تلویزیون انقدر نخندیده بودم.
تا روز های کمی مونده به آخر بهترین سریال بود و کم کم افول کرد و روز آخر هم که یهو گفتم عجب الاف شدیم ها ..... مضخرف تموم شد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل