بازدید 5466

نصیرشلال هم از تیم ملی وزنه برداری کنار رفت

مشاور و سرمربی معمولا ثابت نیستند و هر سرمربی که بر سر کار بیاید، ترجیح می‌دهد با کسانی که از لحاظ فکری و ذهنی به او نزدیک هستند، کار کند.
کد خبر: ۷۰۷۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴ 26 June 2017
مشاور سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری می‌گوید، سجاد انوشیروانی با استعفایش از خودگذشتگی نشان داد و او نیز از سمت خود کنار می‌رود.

به گزارش تابناک ورزشِی ، نواب نصیرشلال درباره استعفای سجاد انوشیروانی از سرمربیگری تیم ملی وزنه‌برداری بیان کرد: یک نفر باید از خودگذشتگی می‌کرد و این باعث می‌شود در آینده فدراسیون و وزنه‌برداران در مسیر خوبی به موفقیت نزدیک‌تر شوند. 

نصیرشلال در پاسخ به این پرسش که او نیز از حضور در کادرفنی تیم ملی وزنه‌برداری کناره‌گیری خواهد کرد؟ گفت : بلی، ما هم انتخاب شده سرمربی هستیم و او تشخیص داد که در کنارش باشیم می‌توانیم کمک کنیم. البته مشاور و سرمربی معمولا ثابت نیستند و هر سرمربی که بر سر کار بیاید، ترجیح می‌دهد با کسانی که از لحاظ فکری و ذهنی به او نزدیک هستند، کار کند.

نصیرشلال هم از تیم ملی وزنه برداری کنار رفت

مشاور سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری تصمیم به کناره‌گیری را سخت ندانست و گفت: واقعا تصمیم سختی نبود بلکه فقط یک مقدار از خودگذشتگی نیاز داشت.او در پاسخ به این پرسش که راه‌حلی برای ایجاد تعامل و ادامه کار در تیم ملی وجود نداشت؟ تاکید کرد: راه‌های زیادی بود. در این مدت بررسی و صحبت شد. در نهایت بهترین تصمیم گرفته شد.

نصیرشلال در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که انتظار داشت فدراسیون از کادرفنی حمایت کند؟ گفت: فدراسیون هم می‌خواست شرایط را به گونه‌ای پیش ببرد که هر دو طرف راضی باشند اما در نهایت موضوع به سمت دیگری رفت. به هر حال در تصمیم‌گیری‌ها نمی‌توان هر دو طرف یک ماجرا را راضی نگه داشت. فدراسیون تمام تلاشش را کرد. در نهایت این تصمیم گرفته شد. الان هم شرایط بدی نیست. ما مربیان خیلی خوبی داریم که ان‌شاءالله می‌توانند کارهای تیم ملی را پیش ببرند.

نایب قهرمان المپیک لندن در مورد این که از کیانوش رستمی گلایه‌ای دارد یا خیر؟ تصریح کرد: سجاد انوشیروانی و کیانوش سال‌ها با هم دوست و هم‌اتاقی بودند اما خب دوستی‌ها متفاوت است. تا وقتی که جایگاه‌ها فرق دارد، دید افراد هم تغییر می‌کند. زمانی که بحث هیچ منافعی نباشد همه چیز دوستانه پیش می‌رود. البته فکر می‌کنم سجاد و کیانوش هم از این به بعد می‌توانند دوستان خوبی برای هم باشند. سجاد از خودگذشتگی نشان داد تا به تیم ملی و حتی کیانوش کمک کند. ان‌شاءالله از این به بعد شرایط تیم ملی خیلی خوب و آرام باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار