بازدید 2760

شهادت ۲ نوزاد فلسطینی در پی محاصره نوار غزه

پس از اعلام شهادت نوزاد شیرخواره فلسطینی در انتظار درمان جان منابع فلسطینی امروز سه شنبه نیز از شهادت دومین نوزاد به خاطر محاصره نوار غزه خبر دادند.
کد خبر: ۷۰۷۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱ 27 June 2017

پس از اعلام شهادت نوزاد شیرخواره فلسطینی در انتظار درمان جان منابع فلسطینی امروز سه شنبه نیز از شهادت دومین نوزاد به خاطر محاصره نوار غزه خبر دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری العهد، وزارت بهداشت فلسطین در غزه روز دوشنبه از شهادت نوزاد شیرخواره فلسطینی در درمانگاه پزشکی شفا خبر داد.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین نیز گزارش داد اشرف قدرت، سخنگوی این وزارتخانه اظهار داشته که نوزاد شیرخواره فلسطینی ساکن نوار غزه به سبب مخالفت وزارت بهداشت در رام‌الله و رژیم صهیونیستی نتوانست برای درمان به خارج منتقل شود و در نهایت روز دوشنبه جان خود را از دست داد.

این نوزاد فلسطینی مشکل قلبی داشت.

قدرت اشاره کرد که هم اکنون ۲۰۰ بیمار دیگر در نوار غزه به سبب سیاست‌های تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی و ممانعت از ورود اقلام دارویی به نوار غزه با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند.

صبح امروز نیز دومین نوزاد شیرخوار فلسطینی که او هم به بیماری قلبی مبتلا بود، در داخل بخش کودکان درمانگاه شفا در شهر غزه به خاطر عدم صدور مجوز خروج وی از این منطقه به منظور ادامه درمان در خارج، جان خود را از دست داد.

وزارت بهداشت فلسطین طی بیانیه‌ای کوتاه که نسخه‌ای از آن در اختیار مرکز اطلاع رسانی فلسطین قرار گرفت، خاطر نشان کرد که براء غبن" پس از شش روز انتظار در درمانگاه شفا به منظور صدور مجوز انتقال فوری اش به خارج و عدم همکاری وزارت بهداشت فلسطین در رام‌الله، جان خود را از دست داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها