بازدید 5447

پیش بینی میانگین قیمت طلا در سال آینده

موسسه سرمایه گذاری آر بی سی کاپیتال مارکتس پیش بینی کرده است که قیمت جهانی طلا طی سال 2018 میلادی با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.
کد خبر: ۷۰۷۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۳ 28 June 2017
موسسه سرمایه گذاری آر بی سی کاپیتال مارکتس پیش بینی کرده است که قیمت جهانی طلا طی سال 2018 میلادی با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، کریستوفر لونی استراتژیست ارشد موسسه سرمایه گذاری آر بی سی تاکید کرد : پیش بینی ما این است که قیمت جهانی طلا در سال 2018 میلادی نیز به روند صعودی ادامه خواهد داد.

بر اساس این گزارش وی تصریح کرد: پیش بینی می کنیم که قیمت طلا طی سال آینده نیز روند صعودی متعادلی خواهد داشت. ریسک های سیاسی و ژئوپلیتیک می تواند عامل اصلی افزایش قیمت جهانی طلا طی ماه های آینده باشد.

قیمت جهانی طلا علی رغم نوسانات زیادی که از ابتدای امسال تاکنون داشته، در مسیر صعودی قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: قیمت طلا برای ادامه مسیر صعودی اش موانع و چالش های بزرگی بر سر راه خود دارد که از آن جمله می توان به تقویت شاخص سهام، افزایش ارزش دلار و بالا رفتن نرخ بهره اشاره کرد.

این تحلیلگر اقتصادی پیش بینی کرد: میانگین قیمت هر اونس طلا امسال به 1253 دلار خواهد رسید و این رقم سال آینده به 1303 دلار افزایش خواهد یافت.

تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که سطح حمایتی قیمت طلا در کوتاه مدت 1240 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا 1230 دلار کاهش خواهد یافت.

اگر سطح حمایتی 1230 دلاری نیز شکسته شود قیمت این فلز گرانبها تا سطح 1200 دلار در هر اونس کاهش خواهد داشت.

از سوی دیگر سطح مقاومتی قیمت جهانی طلا در شرایط کنونی 1260 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا 1300 دلار افزایش می یابد.

تحلیلگران اقتصادی پیش بینی می کنند که قیمت طلا در شرایط کنونی بین 1230 تا 1300 دلار در نوسان خواهد بود.

تحلیلگران اقتصادی موسسه سرمایه گذاری آی جی مارکتس نیز اعلام کردند که اگر طلا بتواند سطح حمایتی 1240 دلاری را حفظ کند به زودی تا سطح 1280 دلار در هر اونس افزایش خواهد یافت.

در شرایط کنونی انتشار امارهای اقتصادی آمریکا منطقه یورو و نوسانات ارزش دلار در بازارهای بین المللی می تواند تاثیر زیادی بر قیمت طلا داشته باشد.

به نظر می رسد تنش های سیاسی در آمریکا و اتحادیه اروپا و شبه جزیره کره نیز عوامل مهمی است که می تواند تاثیر مهمی بر نوسانات قیمت طلا داشته باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر