بازدید 17739

هنگام مواجه شدن با زورگیری چه باید کرد؟

کد خبر: ۷۰۷۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ 28 June 2017
خیلی‌ها وقتی با یک یا چند زورگیر مواجه می‌شوند با آنان درگیر می شوند ولی پلیس توصیه می کند بهترین کار وقتی چند نفر که به زورگیر معروفند فردی را گیر می‌اندازند این است که نباید هیچ‌ اقدامی برای مقاومت کرد.

به گزارش فارس، پلیس 110 یا همان مرکز فوریتهای پلیسی به شهروندان توصیه می‌کند که به‌جای مقاومت و درگیری با دزدها بهتر است به ثبت اطلاعات پرداخت.

این ثبت اطلاعات همان اطلاعات هویتی افراد از نوع لباس پوشیدن گرفته تا پلاک موتور یا ماشین، قد، رنگ چشم، صدا و غیره است.

همچنین پلیس 110 می‌گوید پوشش‌های خیره‌کننده طوری که نشان دهد لباس یا وسایل شما گران‌قیمت است زورگیران را به سمت شما جذب خواهد کرد و به قول معروف شما را به یک شکار جذاب تبدیل می‌کند.

یکی دیگر از اقدامات ممکن در مواجهه با زورگیری این است که بعد از دور شدن زورگیرها فریاد بکشید شاید مأموری آن نزدیکی در حال گشتزنی باشد و به این ترتیب برای دستگیری فرد زورگیر اقدام کند.

علاوه بر این‌ها پلیس توصیه می‌کند که بلافاصله بعد از قرارگرفتن در معرض خشونت زورگیری باید با پلیس تماس گرفت و با کلانتری محل همکاری کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۸
انتشار یافته: ۱۳
بهترنبودمقاله ای تهیه شودباعنوان«برای ریشه کنی زورگیری چه بایدکرد؟»
چشم...
با سلام
قضات و مدیران بلند پایه دادگستری بهترین راه برای جلوگیری از زورگیری صدور احکام قاطعانه تیرباران و اعدام برای آنهاست. یادآوری میشود که پس از اجرای حکم اعدام دو زورگیرخشن در پارک هنرمندان در چند سال پیش بشدت انجام زورگیری و خفت گیری کاهش پیدا کرد لذا بهترین راه اعلام این است که هر فردی با سلاح سرد یا گرم زورگیری کند ولو به اندازه 1000 تومان بدست دستگاه دادگستری به تیرباران محکوم و بسرعت هم اجرا میشود.
یعنی این که شما می فرمایید . برای این که مردم از شر ارازل و اوباش در امان بمانند . همه خود را به گدایی بزنند
بجای این توصیه ها بهتر است پلیس بنحوی اقدام نماید تا کسی جرات زورگیری نداشته باشد
استفاده کردیم
یعنی با خیال راحت هر چیزی نزدتان است تحویل بدهید و اقدامی نیز انجام ندهید امیدوار باشید بعد از چندین سال اموالتان با دستگیری سارقین عودت داده خواهد شد البته با نصب دوربینها در مناطق مختلف کوی وبرزن میتوان به شناسائی سارقین اقدام نمود
منو خفت کردن پنج نفر توی پارک طالقانی . رفتم کلانتری گفت تقصیره خودته باید داد و بیداد میکردی!!! بعد الان میگن نباید مقاومت کنی؟ الان برنامه چیه مقاومت کنیم یا نکنیم؟ تازه اگر مبلغ زورگیری کم باشه اصلا تحویلت نمیگیرن یه بارم گوشیمو زدن گفت چقدر می ارزه گفتم دویست سیصد تومن افسر پلیس گفت بیخیالش شو نمی صرفه پیداش کنی!!!!
والا ما رفتیم عکس طرف و فیلمشو به کلانتری نشون دادیم یک لبخندی تحویل دادند و گفتند ایشالله پیدا میشه مالتونو سفت بچسبید که بعدش هیچ خبری نمیشه.
اخر راهنمایی بودا!!!!
اگر بعد از دور شدن زورگیرها فریاد زديم و پليسي دوروبر نبود و زورگيرها برگشتند بهشون بگيد يه چيزي ديگه مونده بود يادم رفت تقديتون كنم!!
خوب این چیزهائی که توصیه کرده رو کی الان میدونه که !
چه راهکار جدیدی داری الان؟
مرسی مشکل رفع شد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر