بازدید 4123

کمک 140 میلیونی «ناطق نوری» به زندانیان غیرعمد

کد خبر: ۷۰۷۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ 28 June 2017
مدیرعامل ستاد دیه کشور از وصول کمک نقدی 140 میلیون ریالی حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به این نهاد مردمی خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد دیه کشور، سید اسدالله جولایی با اشاره به کمک‌های مادی و معنوی حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر ناطق نوری در راستای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، گفت: آقای ناطق از زمان ریاست‌شان در دوره‌های چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی ایران تاکنون همواره از حامیان این مجموعه حمایتی بوده و با دغدغه شخصی کمک‌های خود را برای رهایی زندانیان جرایم غیرعمد واجد شرایط به این ستاد محبت داشته‌اند.

وی با بیان اینکه در سال‌های نخست فعالیت ستاد دیه میزان دیه به مانند امروز مقدار ریالی معینی نداشت، یادآور شد: آن روزها به طور تقریبی با پرداخت اعتباری معادل 250 هزار تومان برای یک دیه نفس، از شکات و اولیای‌دم رضایت اخذ می‌شد که در این زمینه همپای خیرین خداجو، مساعدت مسئولان و همیاری سران قوه نیز نقش بسزایی داشتند. در این زمینه کارکنان ستاد دیه هرگز حمایت‌های رییس وقت قوه مققنه در تامین مبلغ خسارت افراد آسیب دیده و پرداخت دیه متعارف خانواده‌های متوفی را فراموش نخواهند کرد.

مدیرعامل ستاد دیه کشور با قدردانی از کمک‌های نوع‌دوستانه ملت شریف ایران اسلامی در برگزاری باشکوه 300 جشن گلریزان در ماه رمضان سال جاری، اظهار کرد: به واسطه این آیین‌های سنتی برگزار شده تا به امروز مبلغی معادل 600 میلیارد ریال وجه نقد جمع‌آوری شده است که با این کمک‌های ارزشمند در روزهای آتی آزادی 2 هزار زندانی نیازمند را شاهد خواهیم بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر