بازدید 8537

کمپین پیام‌آوران صلح در انتظار مردم درمیدان هفت‌تیر

کد خبر: ۷۰۷۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶ 28 June 2017
علی اکبر رحمانی به مناسبت بزرگداشت شهدای هفتم تیر گفت: ما فرزندان شاهد (ترور، هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم) با راه اندازی کمپین #پیام_آوران_صلح و با شعار آتش به اختیار قصد داریم از مردم همیشه در صحنه با شاخه های گل استقبال کنیم تا همانگونه که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید داشتند، کار فرهنگی خود جوش و تمیز را به نمایش بگذاریم.

به گزارش تابناک، علی رحمانی سخنگوی کمپین #پیام_آوران_صلح خاطرنشان کرد: در این روزها که داغدار شهدای حمله تروریستی مجلس شورای اسلامی توسط تروریست های تکفیری- صهیونیستی هستیم، به هفتم تیر که یادآور شهادت مظلومانه ده ها تن از مسئولان انقلابی کشورمان در این روز است، رسیدیم. به این مناسبت با راه اندازی کمپین #پیام_آوران_صلح قصد داریم در ساعت 18 روز چهارشنبه هفتم تیر در میدان هفت تیر و خیابان های منتهی به آن با اهدای یک شاخه گل به مردم به طور نمادین آرمان های پدران شهید خود را به آحاد ملت ایران یادآوری کنیم.  
 
رحمانی با بیان اینکه صلح عادلانه و آرامش و امنیت برای مظلومان جهان با تعصب های سیاسی، فرهنگی، قومی و قبیله ای بیگانه است، تاکید کرد: بنفش باشیم، قرمز ، سبز، زرشکی یا سفید تفاوتی ندارد، ما فرزندان شاهد زیر پرچم اسلام و انقلاب فرمانبردار فرمایشات رهبر معظم انقلاب هستیم.
 

 
امیر قلیچ خانی مسئول هماهنگی کمپین #پیام_آوران_صلح درباره نخستین حضور اجتماعی این کمپین گفت: گروه رسانه ای #پیام_آوران_صلح،  گروهی خودجوش و مردمی است که در روزگار جنگ و خون و کودک کشی های منطقه به صلح و آرامش می اندیشد. ما سفیران صلح ایم و نه سفرای ارگان های دولتی و شبهه دولتی. ما در تمنای آغوش پدر قد کشیدیم، و حالِ دل کسانی که سال ها بدور از صلح و آرامش و با کابوس جنگ و خونریزی زیستند را درک می کنیم.
 
 وی تصریح کرد: ما فرزندان شهدا از خدای شهیدان اسلام می خواهیم در مسیر اعتلای صلح و امنیت رهنمون مان سازد، و از آن کسان که در سایه صلح و آرامش در این سرزمین پهناور زیسته اند، دعوت می کنیم تا ما را در این کار فرهنگی که نمونه بارز آتش به اختیار است، یاری کنند. شاید در روز قیامت در برابر شهیدان مان روی سپید باشیم.
 
یادآور می شود، محل دیدار #پیام_آوران_صلح با مردم عزیز ایران، تهران- میدان هفت تیر- ساعت 18 روز چهارشنبه هفتم تیر می باشد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل