بازدید 4831
گزارش

عرفانیان هم حذف شد/تکواندوی ایران در حسرت طلا

تیم ایران که چندین قهرمانی و نایب قهرمانی دنیا را یدک می کشد کماکان در حسرت کسب یک نشان طلا در بخش مردان است و حالا تنها امیدش برای رسیدن به طلا میرهاشم حسینی است
کد خبر: ۷۰۷۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴ 30 June 2017
پوریا عرفانیان با شکست مقابل نماینده روسیه حذف شد تا حالا تنها شانس مدال طلای تکواندوی ایران در رقابت های جهانی میرهاشم حسینی باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، پوریا عرفانیان که امروز (جمعه) در جریان آخرین روز رقابت های جهانی تکواندو روی شیاب‌چانگ در رفت در دومین گام مقابل حریفی از روسیه نتیجه را واگذار کرد تا سریال شکست‌ها و ناکامی های تیم ملی تکواندو ادامه داشته باشد. 

او که در اولین مبارزه توانسته بود با نتیجه 21 بر 5 از سد الویس باربوسا از پورتریکو بگذرد در دومین مسابقه مقابل آنتون کتکوف از روسیه دست تسلیم بلند کرد و با نتیجه 20 بر 14 نتیجه را واگذار و از گردونه مسابقات حذف شد. 

عرفانیان هم حذف شد/تکواندوی ایران در حسرت طلا

تیم ایران که چندین قهرمانی و نایب قهرمانی دنیا را یدک می کشد کماکان در حسرت کسب یک نشان طلا در بخش مردان است و حالا تنها امیدش برای رسیدن به طلا میرهاشم حسینی است که از عصر امروز در مرحله نیمه نهایی در وزن 63-کیلوگرم مبارزه خواهد کرد.

تکواندوکار وزن سومی ایران برای راهیابی به فینال این رقابت‌ها باید به مصاف «محمد ممدوف» از آذربایجان دارنده مدال طلای قهرمانی نوجوانان جهان و مدال قهرمانی اروپا برود که برد در مقابل این تکواندوکار کار آسانی نیست. رضا مهماندوست سرمربی پیشین تیم ملی تکواندوی کشورمان که در سال 2011 با تیم ایران در کره جنوبی قهرمان دنیا شد هدایت تیم آذربایجان را در دست دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر