بازدید 5447

برنز کیمیاعلیزاده در قهرمانی جهان قطعی شد

کیمیا در حالی که در پایان راند سوم نتیجه 14 بر 14 مساوی شد، توانست با پیروزی در راند طلایی از شیاپ‌چانگ خارج شده و راهی مرحله چهارم شود.
کد خبر: ۷۰۷۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ 30 June 2017
کیمیا علیزاده در سومین مبارزه خود توانست نماینده چین تایپه و قهرمان آسیا را شکست داده و با پیروزی ۱۲ بر ۴ برابر نماینده کرواسی ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی وزن ۶۲- کیلوگرم، مدال برنز خود را نیز قطعی کرد

به گزارش تابناک ورزشی، کیمیا علیزاده در سومین پیکار خود در  بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017 رو در روی «ئی چینگ لین» از چین تایپه قهرمان آسیا 2016 قرار گرفت و در حالی که در پایان راند سوم نتیجه 14 بر 14 مساوی شد، توانست با پیروزی در راند طلایی از شیاپ‌چانگ خارج شده و راهی مرحله چهارم شود.

سومین برد کیمیاعلیزاده مقابل قهرمان آسیا

او در دومین مبارزه با شکست (36 بر 22) «آشلی کرایولد» کانادایی توانست به مرحله سوم رقابت‌های جهانی صعود کند.نماینده وزن 62- کیلوگرم ایران در گام نخست به مصاف «فرناندا آگویره» از شیلی رفت و با نتیجه 14 بر 9 به این تکواندوکار غلبه کرد. کیمیا با پیروزی ۱۲ بر ۴ برابر نماینده کرواسی ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی وزن ۶۲- کیلوگرم، مدال برنز خود را نیز قطعی کرد.

ملی‌پوشان در بخش زنان با هدایت مهرو کمرانی (سرمربی) و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی (مربی) در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کردند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر