بازدید 5262
۱
گزارش

تکواندوی ایران بدون طلا، با قهرمانی جهان وداع کرد

به جز نقره حسینی، هادی‌پور نقره و حجی‌زاوره برنز گرفته بودند تا کار تیم مردان تکواندوی ایران در مسابقات قهرمانی جهان با دو نقره و یک برنز به پایان برسد.
کد خبر: ۷۰۷۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ 30 June 2017
میرهاشم حسینی با شکست مقابل حریف چینی حسرت کسب نشان طلا را در بیست و سومین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان به دل تیم مردان ایران گذاشت.

به گزارش تابناک ورزشی، میرهاشم حسینی در فینال این مسابقات در وزن 63 - کیلوگرم مقابل «شوآی ژائو» تکواندوکار چینی با نتیجه 11 بر 5 باخت و به مدال نقره رسید. او آخرین شانس تیم ایران برای نشان طلا بود که نتوانست به این مهم دست پیدا کند.

حسینی با غلبه بر نماینده آذربایجان راهی فینال وزن 63- کیلوگرم رقابت های قهرمانی جهان شد. حسینی در نخستین گام رودرروی «عمر حجامی» از مراکش قرار گرفت و با پیروزی مقتدرانه (25 بر 5) از شیاپ‌چانگ خارج شد. 

تکواندوی ایران بدون طلا، با قهرمانی جهان وداع کرد

نماینده وزن سومی ایران در دومین دیدار به مصاف «آلجاندرو چانگ» از آمریکا رفت و با نتیجه 21 بر 10 این مبارزه را به نفع خود به پایان رساند. هوگوپوش وزن 63- کیلوگرم در مبارزه سوم مقابل «هاکان رسبر» نماینده ترکیه دارنده مدال طلای قهرمانی اروپا 2017 و طلای قهرمانی نوجوانان جهان 2016 با نتیجه 20 بر 6 پیروز و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. او در چهارمین پیکار مقابل «چیا هسین هو» از چین تایپه قرار گرفت و با پیروزی (21 بر 7) توانست به مرحله نیمه نهایی برسد.

پیش از این هادی‌پور نقره و حجی‌زاوره برنز گرفته بودند تا کار تیم مردان ایران در مسابقات قهرمانی جهان با دو نقره و یک برنز به پایان برسد. تیم کشورمان در دوره قبلی در سال 2015 قهرمان این مسابقات شده بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این پولادگر پشتش به کجا گرمه علی رغم نتایج ضعیف عوض نمیشه؟!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر