بازدید 6091
واکنش جنجالی عضو برکنارشده هیات مدیره استقلال

رحمتی و خسرو،جدا از قرارداد دوونیم میلیاردپول گرفتند!

نیازی به 100 یا 200 دلار ندارم و همیشه پول توجیبی دارم. آنهایی که این حرف را زدند، خودشان به خاطر پول به استقلال آمده‌اند. هیچ وقت ضرباتی که در زمان پرویز مظلومی و حتی علیرضا منصوریان از رحمتی خوردیم را، فراموش نمی‌کنیم
کد خبر: ۷۰۸۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳ 01 July 2017
عضو معزول هیات مدیره آبی ها در خصوص مسائلی که در رابطه با امضا نشدن چک‌ها توسط او در سال گذشته اتفاق افتاد،دست به روشنگری زد.

به گزارش تابناک ورزشی، معینی در این باره گفت: آن چک‌ها برای مهدی رحمتی و خسرو حیدری بود که مستقیم با اسپانسر صحبت کرده و قصد داشتند جدا از قرارداد و بندهای آن دوونیم میلیاردریال پول بگیرند. من راضی به این کار نبودم و حتی در هیات مدیره مطرح کردم که بازیکنی که به 20میلیون تومان نیاز دارد، در اولویت قرار بگیرد. چرا باید دو بازیکن استقلال بدون اینکه هیات مدیره مصوب کند، اقدام به گرفتن پول کنند؟ 

معینی ادامه داد: به همین دلیل من چک‌ها را امضا نکردم، اگر چه راه‌هایی پیدا شد تا این پول پرداخت شود. اینها مسائلی بود که باعث دل آزردگی من شد. جهانیان هم به خاطر این مسائل کنار رفت. به نظرم، تا زمانی که باشگاه قدرتی نداشته و کادر فنی تمام نظرات را اعمال کند، وجود اعضای هیئت مدیره ضرورتی ندارد.

عضو پیشین هیات مدیره استقلال با اشاره به صحبت‌های مهدی رحمتی علیه او در فصل گذشته عنوان کرد: در رسانه‌ها متوجه شدم رحمتی اظهاراتی در خصوص مسافرت من با استقلال در دبی مطرح کرده است. برای باشگاه استقلال متأسفم که بازیکن به خودش اجازه می‌دهد علیه هیئت مدیره این صحبت‌‌ها را انجام دهد. البته شرایط من در جامعه مشخص است. نیازی به 100 یا 200 دلار ندارم و همیشه پول توجیبی دارم. آنهایی که این حرف را زدند، خودشان به خاطر پول به استقلال آمده‌اند. هیچ وقت ضرباتی که در زمان پرویز مظلومی و حتی علیرضا منصوریان از رحمتی خوردیم را، فراموش نمی‌کنیم. این را مطمئن باشید که آینده همه چیز را مشخص خواهد کرد.

رحمتی و خسرو،جدا از قرارداد دوونیم میلیاردپول گرفتند!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار