بازدید 5788
گزارش

داورزنی ریاست والیبال را تا معرفی وزیر بعدی درآب نمک نگه داشته

عدم برگزاری انتخابات فدراسیون والیبال تنها به این دلیل که داورزنی دوست ندارد ریاست این فدراسیون را به راحتی از دست بدهد نمی‌تواند به نفع والیبال ایران باشد
کد خبر: ۷۰۸۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ 02 July 2017
مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال همچنان برگزار نمی شود و دلیل عجیبی هم در این میان زمزمه می شود؛ اینکه شاید داورزنی با تغییر احتمالی وزیر در وزارت ورزش ماندگار نباشد و همین موضوع توجیهی برای بلاتکلیفی وایبال شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، پنج ماه از انتخاب محمدرضا داورزنی به عنوان معاون وزیر ورزش می‌گذرد و در این مدت هیچ تاریخ مشخصی برای انتخابات فدراسیون والیبال تعیین نشده است. داورزنی که از سال 85 عهده‌دار ریاست فدراسیون والیبال بود تا حدود زیادی توانست عملکرد موفق‌آمیزی در والیبال داشته باشد و شاید یکی از دلایل این موفقیت، به خاطر ثبات مدیریتی بود که در این فدراسیون وجود داشت.

داورزنی رسایت والیبال را تا معرفی وزیر بعدی درآب نمک نگه داشته
 
هر چند هنوز برخی منتقدان اعتقاد دارند موفقیت‌هایی که در این چند سال اخیر در والیبال ایران کسب شده نتیجه مدیریت یزدانی‌خرم در فدراسیون والیبال است. در هر صورت این روزها فدراسیون والیبال بدون داشتن رئیس به فعالیت خود ادامه می‌دهد و داورزنی همچنان به عنوان سرپرست، مدیریت این فدراسیون را بر عهده دارد.

پیش از این تصور می‌شد که داورزنی به این دلیل از برگزاری انتخابات فدراسیون والیبال ممانعت می‌کند که نتیجه انتخابات ریاست جمهوری مشخص نشده بود اما پس از این که روحانی توانست برای بار دوم رئیس جمهور شود باز هم تاریخی برای برگزاری انتخابات فدراسیون والیبال تعیین نشد. 

به نظر می‌رسد این بار داورزنی منتظر است تا روحانی گزینه مورد نظرش را برای تصدی وزارت ورزش به مجلس شورای اسلامی معرفی کند و این احتمال وجود دارد فرد دیگری برای تصدی وزارت ورزش در نظر گرفته شود. ترس داورزنی هم به این خاطر است که شاید وزیر آینده ورزش تمایلی به حضور او به عنوان معاون نداشته باشد و از طرفی دیگر با برگزار انتخابات ریاست فدراسیون والیبال نتواند به سمت قبلی خود برگردد.
 
عدم برگزاری انتخابات فدراسیون والیبال تنها به این دلیل که داورزنی دوست ندارد ریاست این فدراسیون را به راحتی از دست بدهد نمی‌تواند به نفع والیبال ایران باشد چه بسا این که در این 5 ماه اخیر فدراسیون والیبال با مشکلاتی روبرو شد که از عدم حضور داورزنی در این فدراسیون نشأت گرفته است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر