بازدید 4644

آخرین خبرها درباره تحلیف و سوال از رئیس‌جمهور

بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به مصوبات امروز جلسه هیئت رئیسه خانه ملت گفت: تحلیف رئیس جمهور در روز شنبه 14 مرداد ماه با حضور مهمانان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۷۰۸۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱ 02 July 2017
باشگاه خبرنگاران نوشت: بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به مصوبات امروز جلسه هیئت رئیسه خانه ملت گفت: تحلیف رئیس جمهور در روز شنبه 14 مرداد ماه با حضور مهمانان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به درخواست تعدادی از نمایندگان برای سوال از رئیس جمهور به دلیل مشکلاتی که موسسات اعتباری به وجود آورده‌اند نیز بیان داشت: قرار شد دو تن از اعضای هیئت رئیسه مجلس یعنی آقایان وکیلی و کاتب جلسه‌ای را با نمایندگان درخواست کننده و طیب‌نیا وزیر اقتصاد، سیف رئیس کل بانک مرکزی و همچنین نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور برای بررسی سوال و حل و فصل این موضوع داشته باشند.

نعمتی با بیان اینکه قرار شد کمیسیون‌های تخصصی بر اجرای موادی از قانون برنامه نظارت داشته باشند تصریح کرد: کمیسیون‌های تخصصی موادی از قانون برنامه (قانون احکام دائمی برنامه و بودجه) ، قانون بودجه و همچنین دستگاه‌های متناظرشان را رصد و پیگیری کرده و گزارشاتی را درباره نحوه اجرای به نمایندگان در صحن علنی ارائه کنند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: قرار است جلسات مشترکی همه به صورت فصلی میان هیئت رئیسه مجلس و روسای کمیسیون‌ها تشکیل شود تا مواردی که نیاز به پیگیری بیشتر از سوی هیئت رئیسه یا کمیسیون‌ها دارد مورد بررسی قرار بگیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل