بازدید 22399

فرزاد جمشیدی به تلویزیون بازمی‌گردد!

کد خبر: ۷۰۹۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶ 04 July 2017
مجری سابق برنامه «ماه خدا» گفت: «بنا به درخواست رییس صداوسیما، پس از پنج سال بار دیگر به تلویزیون بازمی‌گردم.»
 
به گزارش تسنیم، فرزاد جمشیدی درباره صحت حضور مجدد او پس از پنج سال در تلویزیون، گفت: «آقای علی‌عسکری رییس سازمان صداوسیما در ماه رمضان ضیافتی افطار را برگزار کردند که تمام مجریان و برنامه‌سازان صداوسیما در آن مراسم حضور داشتند. بعضاً افرادی در آن مراسم حضور داشتند که از سازمان دلخور بودند، اما در این مراسم بار دیگر از آنها دلجویی شد، از جمله خود بنده که دوباره دعوت به همکاری شدم. اما تعدادی از دوستان از این فرصت استفاده نکردند و حرف‌هایی را زدند که مناسب آن مراسم نبود؛ البته آقای علی‌عسکری بزرگواری کردند و به این افراد چیزی نگفتند.»
 
او ادامه داد: «من به هیچ عنوان در سازمان صداوسیما ممنوع التصویر نبودم؛ بلکه خطاب به سازمان نامه نوشتم و دلخور بودم. از سال گذشته زمزمه‌هایی مبنی بر درخواست سازمان صداوسیما برای حضور دوباره‌ام در تلویزیون به گوش می‌رسید؛ اما رسماً در نوروز 96 از من دعوت به همکاری شد ولی آقای علی‌عسکری تشخیص دادند که من در برنامه‌هایی که مردم بیشتر می‌شناسندم حضور پیدا کنم. من دلخور بودم از کارهایی که در سازمان صداوسیما صورت گرفته، به‌خصوص از برخی مدیران میانی سازمان که در حال حاضر بسیاری از آنها در رسانه ملی نیستند. آن حمایتی که باید در آن سال‌ها از بنده نشد.»
 
این مجری صداوسیما بیان کرد: «خبرگزاری‌ها، صدا و سیما و روزنامه‌ها همه از یک خانواده هستند. اگر یک خبرگزاری بخواهد فقط به‌خاطر اظهارات فردی، یک مجری تلویزیونی را از مردم جدا کند، کار درستی نیست. من از شما می‌خواهم که به دادسرای فرهنگ و رسانه شعبه 9 بازپرسی مراجعه کنید و ببینید رسانه‌هایی که این خبر را منتشر کرده‌اند متأسفانه در حال حاضر با چه مشکلاتی روبه‌رو هستند. برخی از رسانه‌ها به‌خاطر این قضیه به مشکل خورده‌اند.»
جمشیدی درباره برنامه‌هایی که برای اجرا به او پیشنهاد شده است، گفت: «هنوز از هیچ شبکه‌ای به من پیشنهاد نشده است. تنها 24 طرح به من پیشنهاد شده که تعدادی از آن در زمینه تاریخ است، تعدادی دیگر از آن در زمینه فرهنگ و هنر است و تعدادی دیگر از آن در زمینه‌های مذهبی است. من طی این چند سال توانستم فرهنگ‌نامه‌ای را بنویسم که این فرهنگ‌نامه برگرفته از هزار سال تاریخ کشور است.»
 
او در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع می‌تواند باب ورودی باشد برای اینکه سال آینده دوباره برنامه «ماه خدا» را در ماه رمضان اجرا کند، تصریح کرد: «من به‌دنبال این بودم که مدیران سازمان صداوسیما خود به این موضوع برسند که خدا را شکر به این موضوع هم رسید‌ه‌اند. نظرسنجی‌ها در این چند ساله نشان داده است که «ماه خدا» به‌وسیله ابتکار مجری باید میزان بالایی از محتوا را به مخاطبان ارائه کند. چند سال نبودن من این قیاس را به وجود آورد که مخاطبان این برنامه را با شیوه‌ای که در این چند ساله اجرا شد، دوست ندارند، البته این موضوع نیز در نظرسنجی‌ها قابل مشاهده است. من این خبر را می‌خواهم به شما بدهم که به‌غیر از بنده، مجریان و برنامه‌سازان دیگری هستند که از سازمان دلخور بوده‌اند و از آنها دلجویی شده و به‌زودی به صداوسیما بازمی‌گردند.»
 
این مجری صداوسیما افزود: «متأسفانه وقتی یک مجری روی آنتن نیست، برخی از مدیران سازمان صداوسیما سوء استفاده می‌کنند. برخی می‌گویند که فلانی مشکل محرومیت قضایی داشته است، برخی دیگر می‌گویند مشکل اطلاعاتی داشته، برخی دیگر پای فراتر می‌گذارند و می‌گویند که مشکل حکومتی داشته است و به این وسیله مجریان را می‌ترسانند، در صورتی که به هیچ عنوان این گونه نیست، سازمان صدا و سیما حراست و بازرسی دارد. این که یک مجری باید روی آنتن باشد یا نباشد یک موضوعی داخلی است که مربوط به حراست سازمان صداوسیما می‌شود، اگر مجری مشکل داشته باشد حراست می‌گوید که نمی‌تواند آن مجری برنامه اجرا کند.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۴۳
انتشار یافته: ۲۶
صفت امانت ، اعاده نمی شود . بهتر هست که از توانایی ایشان در غیر از مجری گری استفاده شود ... من تصویر این بنده خدا رو می بینم یاد داستانی که برایش اتفاق افتاد می افتم ... ایشان همچنان مدعی است که برایش پاپوش درست کرده اند ! وقتی هنوز حاضر نیست اشتباهش رو بپذیره ، واقعاً صدا و سیما توقع داره که این مجری محترم ، حرفش برای من بیننده چقدر اعتبار داشته باشه ؟!
زپلشگ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شاید جاش بین دوستان خالی بوده !!!
اگر رسانه متعلق به مردمه, مردم کسی که اخلاقیات و انسانیت رو زیر پا گذاشته نخواهند خواست
هزار تاسف
مرسی عدالت
یه طوری با اعتماد به نفس حرف میزنه که انگار دادگاه محکومش نکرده ....
یعنی روت میشه برگردی !؟
ظاهرا در صدا و سیما هم قحط الرجال شده که از این چهره ها استفاده می کنند. واقعا جای تأسف داره.
خیلی هم خوب اب از اسیاب افتاده و ایشون دوباره برگشته...!!!
ایشون ذهنیت خیلی ها رو حخراب کرده بهتره از ایشون استفاده نشه..من هنور ایشون رو در برنامه هایی که در مراسم حج برگزار می کردند خاطرم هست اما بعدش.....!!!!
صفت امانت ، اعاده نمی شود . بهتر هست که از توانایی ایشان در غیر از مجری گری استفاده شود ... من تصویر این بنده خدا رو می بینم یاد داستانی که برایش اتفاق افتاد می افتم ... ایشان همچنان مدعی است که برایش پاپوش درست کرده اند ! وقتی هنوز حاضر نیست اشتباهش رو بپذیره ، واقعاً صدا و سیما توقع داره که این مجری محترم ، حرفش برای من بیننده چقدر اعتبار داشته باشه ؟!
آزموده را آزمودن خطاست....این آقا منشوری شده دوباره آوردنش توهین به شعور مردمه...
من که اگه بیاد صدا و سیما رو تحریم و برای همیشه خاموش می کنم.
اگر عاشق خانواده نباشي مسلمان نيستي!!!!
اگه این آدم برگرده من سیم آنتن رو قطع می کنم.
ماجراش چی بود اصلاً ؟
الان که عکس این جناب رو دیدم ، یاد برنامه هایی که اجراش رو به عهده داشت افتادم ، این جناب ، خیانت بزرگی به اعتماد رسانه و مردم کرد ، اون هم در برنامه های مذهبی ، همیشه با خودم میگم چطور میشه یه آدم که این همه حرفهای قشنگ میزنه می تونه همچین تخلفی بکنه ؟
خجالت بکش........................................
یعنی حاضرید ربنای شجریان رو پخش نکنید ولی از این مجری در برنامه های مذهبی استفاده کنید ....
خداوند ابروی مومن را بالاترین گوهر میداند. اقایان متشرع نما بی محابا نظر ندهید و از خدا بترسید. سایت محترم تابناک که با بودجه بیت المال اداره میشود هم موارد شبه ناک در خصوص ابروی مومن رارعایت کند.بابا از این کفار درس اخلاق بیاموزید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
خودش به فکر آبروی خودش نیست دوباره میخواد بیاد بعد شما شدی کاسه از آش داغ تر ، به تابناک بنده خدا چکار داری
انسانها همه ممکن الخطا هستند و کسی جز معصومین به طور مطلق بری از خطا و اشتباه نیست . این درست.
ولی ما از زمانی که یادمون میاد این آقا رو تو برنامه های مذهبی دیدیم و یاد خدا لب کلامشون بوده. مردم با این پیش زمینه از افراد مذهبی انتظاراتشون بیشتر میشه . درسته اونها هم انسانهای معمولی و با شاخصه های سایر انسانها هستن ولی اگر کسی در کسوت مذهبی هست ،بیشتر باید مراقبت داشته باشه مگر اینکه فقط نقش بازی کرده باشه که جلو دوربین یه جور ،و در خلوت ،جور دیگه باشه . اصلا هم دنبال راست و دروغش نیستیم چون خود فرد با خدای خودش میدونه چه کار کرده. هیچ دادگاهی هم مثل دادگاه عدل الهی و سپس وجدان خود انسان به حقیقت و واقعیت نمیتونه برسه.
با این اوصاف و حرف و حدیث و حاشیه هایی که برای این دسته از مجریها پیش میاد به صلاح نیست دیگه از شون استفاده بشه و بهتره درجای دیگه ازشون بهره برداری بشه چون پای تلویزیون کسی منتظر زیارتشون نیست.
بهرحال همه ما ازخطا مصون نیستیم ولی باید بعنوان مجری وانهم درمراسم مذهبی استفاده نشود بالاخره توصداسیما کارهست قرارنیست ازنون خوردن بیقته
صدا و سیما بای بای !!!!!!!
صداوسیما بیخودزمینه سازی نکند.این آدم حالاحالاهاجایی درافکارعمومی ندارد.حداقل برای درس عبرت دیگران هم خوبست درهمین وضعیت بماند.
اگر مجری برنامه ای بشه؛ احتمالا بینندگان اون برنامه خیلی خیلی محدود و غیض از صدا و سیما بالاتر میره و گرایش مردم به شبکه های ماهواره ای بیشتر و بیشتر میشه
کاش به شعور مخاطب احترام میذاشتن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان