بازدید 4808
۱

توصیح هواپیمایی آسمان درباره تأخیر در پروازها

کد خبر: ۷۰۹۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 05 July 2017
سخنگوی شرکت هواپیمایی آسمان با اشاره به تاخیر پروازهای این شرکت، گفت: تلاش تمام شرکت های هوایی کاهش تاخیر پروازها است، اما برای حفظ جان مردم و رعایت اصول ایمنی، تاخیر پروازها در مواردی اجتناب ناپذیر است.

به گزارش ایرنا، سید امیررضا مصطفوی افزود: در تاخیر پروازهای هوایی عوامل متعددی دخیل هستند و شرکت های هوایی به تنهایی عامل تاخیرها نیستند.
 
وی با بیان اینکه برای انجام یک پرواز نهادهای زیادی باید با یکدیگر همکاری کنند، گفت: در صورتی که خللی در این همکاری به وجود آید، پرواز با تاخیر انجام می شود اما مردم همواره شرکت های هوایی را عامل تاخیر می دانند در حالی که ممکن است برخی از سازمان ها و نهادها نیز در تاخیر پروازها تاثیرگذار باشند.
 
سخنگوی شرکت هواپیمایی آسمان بیان کرد: شرکت های هوایی همیشه به دنبال انجام به موقع پروازهای ایمن و راحت هستند، اما در مواردی از جمله نقص فنی هواپیما تعدادی از پروازهای هوایی شرکت ها با تاخیر انجام می شود.
 
مصطفوی اظهارداشت: شرکت هواپیمایی آسمان هر هفته بین 800 تا 900 پرواز انجام می دهد که حدود 20 تا 30 درصد این پروازها در مسیرهای داخلی و یا منطقه ای با تاخیرانجام می شود.
 
سخنگوی شرکت هواپیمایی آسمان در پایان با اشاره به امضای قرارداد خرید 30 فروند بوئینگ 737 مکس تصریح کرد: با تحویل این هواپیماها شرکت آسمان از این ناوگان هوایی برای انجام پروازهای داخلی و منطقه ای خود استفاده خواهد کرد.
 
قرارداد خرید 30 فروند هواپیمای بوئینگ 737 بین شرکت هواپیمایی آسمان و شرکت هواپیماسازی بوئینگ روز بیستم خرداد ماه امسال با حضور «علی ربیعی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و «علی عابدزاده» رییس سازمان هواپیمایی کشوری در تهران امضا شد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
به عنوان یک کارمند عرض می کنم با اصلاح ساختا مدیریت شرکت براحتی این مشکلات قابل حل است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل