بازدید 2789

دیدار کارشناسان مالکیت فکری با رییس ثبت اسناد

کد خبر: ۷۰۹۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶ 05 July 2017
مشاور ارشد دفتر منطقه ای آسیا و اقیانوسیه سازمان جهانی مالکیت فکری ( وایپو ) به همراه تنی چند از کارشناسان ارشد این سازمان با رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، در این دیدار دکتر تویسرکانی ضمن تشکر از سفر هیات کارشناسی وایپو و اهتمام سازمان جهانی مالکیت فکری در جهت توسعه IP و مالکیت معنوی در کشور اظهار امیدواری کرد بازدید های صورت گرفته و گزارشات این هیات در توسعه و ارتقاء هر چه بیشتر مالکیت فکری در کشورموثر باشد.

وی با اشاره به اهمیت نقش IP و توسعه آن در ایران گفت: ارائه خدمات در حوزه ثبت مالکیت های معنوی به نسبت گذشته بسیار کارآمدتر شده و تلاش سازمان ثبت در جهت شناسایی و رفع خلاء ها و آسیب های احتمالی باعث آشنایی بیشتر مراجعین و گیرندگان خدمات در جهت شناسایی و احقاق حقوق خود شده است.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ادامه داد: در بخش ارائه خدمات به مراجعین ثبت اختراع و علامت تجاری اقدامات بسیاری در سازمان ثبت اسناد و املاک در این چند سال انجام شده است و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تلاش کرده است جهت ارتقاء وضع موجود از تجارب سایر کشورها و همچنین سازمان جهانی مالکیت فکری استفاده کند.

دکتر تویسرکانی ضمن بیان این مطلب که تلاش سازمان ثبت اسناد در حوزه مالکیت معنوی، ارائه خدمات همانند کشورهای پیشرفته است، گفت: حضور کارشناسان و صاحب نظران مجرب سازمان جهانی مالکیت فکری ( وایپو ) در کشور کمک شایانی در جهت تحقق این امر خواهد نمود.

در ادامه این دیدار مشاور ارشد دفتر منطقه ای آسیا و اقیانوسیه ضمن تشکر از رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت:با توجه به بازدید های صورت گرفته از بخش های مختلف سازمان و رضایت از چگونگی انجام روند امور امیدواریم که گزارش این بازدید ها کمک زیادی به توسعه مالکیت معنوی در ایران کند.

وی در پاسخ به اینکه روند انجام امور ثبتی در سازمان ثبت اسناد چگونه ارزیابی می شود، گفت: مزیت ارائه خدمات و انجام فرآیندها در سازمان ثبت اسناد و املاک به صورت مکانیزه و همچنین وجود کارشناسان مجرب و آموزش دیده در سازمان ثبت قطعا باعث رشد و شکوفایی هر چه بیشتر IP  درایران خواهد بود.

گفتنی است هیات مذکور پیش از این دیدار، از قسمت های مختلف سازمان از نزدیک بازدید و با مدیران و کارشناسان هر بخش در خصوص موارد مطروحه بحث و تبادل نظر داشتند.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر