بازدید 13087

واکنش علی‌پروین به مصادره ویلای 35میلیاردی‌اش

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان به شایعه مصادره منزلش در لواسان واکنش نشان داد.
کد خبر: ۷۰۹۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸ 05 July 2017
 سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان به شایعه مصادره منزلش در لواسان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرورزشی، در حاشیه مراسم تشییع پیکر استاد «عطاالله بهمنش» برخی از خبرنگاران وقتی با علی پروین مواجه شدند، برای پرسیدن این سوال که آیا شایعه مصادره منزلش به خاطر بدهی پسر او (محمد) به دولت صحبت دارد یا نه، به سراغ سلطان فوتبال ایران رفتند.

پروین وقتی این همه سوال را اطراف خود دید، بالاخره لب به سخن گشود و این طور ماجرا را توضیح داد: «مشکل خاصی نیست. انشالله که مشکل حل شود. فعلا در حال پیگیری موضوع هستیم تا ببینیم خدا چه می خواهد.»وقتی پروین اصرار خبرنگاران برای یافتن پاسخ این سوال که اگر مشکل با پیگیری ها حل نشد، چه کار می کنید را دید، این طور پاسخ داد: «فوقش اگر مشکل حل نشد خانه را می‌فروشیم به امجدیه باز می‌گردیم. ما در امجدیه بزرگ شدیم و در نهایت هم به امجدیه باز می‌گردیم و اینجا زندگی می‌کنیم.»
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۲
بله بله مبارکشون باشه 35 میلیار تومان
35 میلیارد؟؟ بنده 30 ساله و لیسانس حقوق و فرزند رزمنده با 45 ماه سابقه جبهه و 35 درصد جانبازی بیکار وفاقد هرگونه شغل و درآمد یک ماه تمامه که دنبال 5 میلیون وام هستم که اونم نمیدن. اینا از کجا میارن که فقط یه دونه از اموالشون 35 میلیارده؟؟؟؟؟؟؟
مشکل خاصی نیست
آخی دلم سوخت یه ویلای ناقابل ۳۵ میلیار دتومنی داشتند که ما به ازای بدهیشون مصادره شد وحالا جایی برای زندگی ندارند برمی گردند امجدیه. مافیای فوتبال و رانت های تجارت آقازاده ها کی تنام نیشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
ایشون چند سال پیش رفته کی جنس گرفته و پولش رو خورده و پول دولت رو نداده و حالا که سند ملک ضمانتی رو مصادره کردن ادعای بدبختی میکنه. لطفا پول به همراه سودش رو بگیرین
خدایی حیفه که بهش گفتن سلطان !!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
سلطان برنج منظورشونه
یعنی میشه یک بار هم که شده پول به بیت المال برگرده،؟ آیا ما پیرو همان امامی هستند که فرمود اگر بیت المال به کابین زنانتان نیز هزیینه شده باشد آن را بر می گردانم؟ البته امام علی از موقعیتش نمیترسید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
عزیزم اون امام علی بود دیگه مانندش در دنیا نخواهد بود و ای کاش اینقدر به فوتبال بها نمی دادیم اگه فوتبال نباشه ایا اتفاقی می افته اگه حقی از من در بیت المال به هر کی برسه من راضی نیستم
حالا از كجا معلوم اون ويلاهه 35 ميليارد ارزش داشته كه دولت جاي طلبش ورداشته ، شايد 10 يا 20 ميليارد مي ارزيده؟
باد اورده را باد می برد .حقالناس است .باید به مردم برگردانده شود
يه فوتباليست سابق با ٣٥ ميليارد تومان ملك ؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل