بازدید 5397
جزئیات یک عملیات بی سابقه؛

کشف توطئه گروهک تروریستی جیش الظلم

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان جزئیات عملیات بی سابقه پلیس در کشف توطئه گرهک تروریستی جیش الظلم در ارتفاعات سراوان را تشریح کرد.
کد خبر: ۷۱۰۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹ 09 July 2017
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان جزئیات عملیات بی سابقه پلیس در کشف توطئه گرهک تروریستی جیش الظلم در ارتفاعات سراوان را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در این باره گفت: از مدتی قبل تیم‌های اطلاعاتی ما با نفوذ به گروهک تروریستی جیش الظلم اقدام خود در این زمینه را آغاز کرده و متوجه شدند که آنان حجم زیادی از مواد منفجره و مهمات را به همراه تعدادی سلاح به ارتفاعات 1800 متری کوه سفید در سراوان منتقل کردند.

وی با بیان اینکه اعضای این گروهک قصد داشتند تا با دپوی این سلاح‌ها در موقعیتی مناسب عملیاتی گسترده زمین و زمین به هوا را علیه مرزبانان کشورمان ترتیب دهند، گفت: با هوشیاری مأموران، پنجشنبه شب نیروهای پلیس به محل دپوی این سلاح‌ها رفته و تمامی سلاح‌های تروریست‌ها را کشف و ضبط کردند.

رحیمی با بیان اینکه در پی این عملیات نیروهای گروهک تروریستی جیش الظلم به خاک کشور پاکستان متواری شدند ادامه داد: مأموران در این عملیات یک قبضه ضد هوایی را کشف کردند. تروریست‌ها قصد داشتند تا با استفاده از این ضد هوایی به بالگرد حامل فرماندهان و مسئولانی که به مرز رفت و آمد می‌کنند شلیک کنند که البته ناکام ماندند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین یک قبضه توپ ضد هوایی، 35 قبضه کلاشینکف خارجی، یک قبضه دوش پرتاب اس پی جی 9، چندین گلوله انفجاری و صدها فشنگ و تیر از محل این تروریست‌ها کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه بسیاری از سلاح‌های کشف شده گرانقیمت هستند، گفت: به خوبی می‌دانیم که چه گروه‌ها و کشورهایی این سلاح‌های گرانقیمت را برای ایجاد ناامنی در اختیار تروریست‌ها قرار می‌دهد. اما آنها باید بدانند که اقدامشان بی فایده است.

رحیمی این عملیات را یکی از بی سابقه‌ترین عملیات‌های پلیس سیستان و بلوچستان توصیف کرد و افزود: اگر اقدامات اطلاعاتی و امنیتی مأموران نبود معلوم نبود که تروریست‌ها با این حجم از سلاح چه اقداماتی می‌توانستند انجام دهند که خوشبختانه با یاری خداوند و هوشیاری مأموران این اقدام آنان خنثی شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان