بازدید 15097
۲

سرنوشت "بیوه سفید" داعش

یکی از نزدیکان سرکرده زنان داعشی با تکذیب موضوع فرار بیوه سفید، اعلام کرد او تا سرحد مرگ برای داعش خواهد جنگید.
کد خبر: ۷۱۰۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۰ 10 July 2017
یکی از نزدیکان سرکرده زنان داعشی با تکذیب موضوع فرار بیوه سفید، اعلام کرد او تا سرحد مرگ برای داعش خواهد جنگید.

به گزارش پایگاه اینترنتی میرور؛ یکی از دوستان بیوه سفید اعلام کرد سالی جونز قصد ترک سوریه را ندارد و تا سرحد مرگ برای داعش خواهد جنگید.

چندی پیش یک زن داعشی در مصاحبه با شبکه اسکای نیوز اظهار کرد سالی جونز، خواننده و نوازنده یک گروه موسیقی انگلیسی که سال ۲۰۱۴ به گروه تروریستی داعش پیوست، اینک به سرکردگان داعش التماس می‌کند که وی را به زادگاهش برگردانند، اما تروریست‌ها خواسته اش را نادیده می‌گیرد.

یکی از دوستان جونز در رقه سوریه با تکذیب این موضوع به خبرنگار اعزامی تایم گفت: «او تحسین برانگیز است. نیرو‌هایی که از خارج می‌پیوندند مثل ما نیستند. او قسم خورده هرگز اینجا را ترک نمی‌کند و تا زمانی که بمیرد در اینجا می‌ماند.»

این زن داعشی با اشاره به تغییر مکان جونز از رقه به المیادین در سوریه ادامه داد: او به المیادین رفته است، ولی به من گفته جایی نمی‌رود و تا سرحد مرگ برای داعش می‌جنگد.

سالی جونز در شهر کنت واقع در جنوب شرق انگلیس متولد شد. او به همراه همسر و پسرش به سوریه فرا کرد و پس از آنکه نام خود را به «سکینه حسین» تغییر داد، به گروه تروریستی داعش ملحق شد. جونز همچنین به «ام حسین» و «بیوه سفید» نیز شهرت دارد. همسر او که به «جنید حسین» تغییر نام داده بود در بخش دیجیتال گروه تروریستی داعش فعالیت داشت. او در سال ۲۰۱۵ به دنبال حملات هوایی ائتلاف آمریکایی در سوریه به هلاکت رسید و از آن پس بود که به جونز لقب «بیوه سفید» را دادند. «جو»، پسر ۱۱ ساله آن‌ها نیز به بازیگر اصلی فیلم‌های تبلیغاتی این گروه تروریستی تبدیل شده است.

گفته می‌شود بیوه سفید در حال حاضر، یکی از سرکردگان گُردان زنان داعشی است و وظیفه جذب زنان اروپایی به این گروه تروریستی را دارد. او در طول ماه رمضان زنان مسلمان انگلیسی را برای پیوستن به گروه تروریستی داعش ترغیب می‌کرد. به همین جهت، دولت انگلیس ضمن اینکه نام او را در فهرست زنان تحت تعقیب قرار داده، وی را خطری جدی برای امنیت ملی انگلیس قلمداد کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
عجب دسپختا داره مامان ملکه
كثافت لجن...................
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان