بازدید 20416
۱

تعداد کشته های داعش در عراق از آغاز تا کنون

رئیس فراکسیون امنیت و دفاع در پارلمان عراق از کشته شدن 28 هزار داعشی و دستگیری 4 هزار نفر دیگر از این گروه تروریستی در کشورش خبر داد.
کد خبر: ۷۱۱۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵ 10 July 2017
رئیس فراکسیون امنیت و دفاع در پارلمان عراق از کشته شدن 28 هزار داعشی و دستگیری 4 هزار نفر دیگر از این گروه تروریستی در کشورش خبر داد.

به گزارش تابناک، «حاکم الزاملی» رئیس فراکسیون امنیت و دفاع در پارلمان عراق از کشته شدن بیش از 28 هزار داعشی و دستگیری 4 هزار نفر دیگر در طول جنگ با داعش در کشورش خبر داد.

وی طی یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار داشت: نیروهای مسلح عراقی در طول جنگ با داعش به تجارب کاملی دست یافتند و در این مدت موفق شدند تاکنون بیش از 28 هزار داعشی را به هلاکت برسانند و 4 هزار نفر دیگر را دستگیر کنند.

طبق گفته این مقام عراقی، 400 نفر از کشته شدگان، از زمره فرماندهان میدانی بودند که 130 نفرشان فرمانده ارشد و 225 نفرشان فرمانده لجستیک داعش بودند.

به نوشته پایگاه خبری «تلویزیون الاباء» عراق، الزاملی توضیح داد: شمار تروریست‌هایی که از خارج از عراق به داعش پیوسته بودند، نیز زیاد بوده است و در میان داعشی‌های حاضر در عراق، اتباع 86 کشور دیده می‌شدند.

به گفته این مقام عراقی، دست‌کم 9 هزار نفر داعشی‌ها در عراق از آسیا، 3 هزار نفر از عربستان و 4 هزار نفرشان نیز از تونس و سایر کشورهای خارجی و همسایه وارد عراق شده بودند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلام : درود و سلام الله بر مدافعان حرم و شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان و تمامی شهدای دیگر که از وطن وناموس و اسلام ناب محمدی(ص) دفاع نمودند، یادشان جاویدان و راهشان پر رهرو.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان