بازدید 3184

نقص فنی و تاخیر 4.5 ساعته پرواز گرگان-تهران

تاخیر بیش از 4.5 ساعته پرواز صبح سه شنبه گرگان - تهران به دلیل نقص فنی هواپیما باعث سرگردانی مسافران در فرودگاه مرکز استان گلستان شد.
کد خبر: ۷۱۱۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶ 11 July 2017
یکی از مسافران این پرواز بدون معرفی خود در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: همه مسافران در ساعت پرواز درج شده بر روی بلیت در فرودگاه حاضر شدند، اما بیش از 4،5 ساعت در فرودگاه گرگان سرگردان بوده و بسیاری از آنان مجبور به انصراف از سفر شدند.

وی همچنین اظهار داشت: با اینکه بلیت به دلیل تاخیر در پرواز، بازگردانده شد، اما مسئولان فرودگاه به جای پرداخت خسارت تاخیر ، 140 هزار ریال نیز از هزینه بلیت کسر کرده اند.

وی عنوان کرد: بسیاری از مسافران این پرواز در تهران قرار بود به مقصدهای دیگری سفر کنند که تاخیر هواپیما در گرگان باعث شد بلیت پروازهای بعدی را نیز لغو و هزینه نیز پرداخت کنند.

مدیرکل شرکت فرودگاه های گلستان در این باره گفت که به علت نقص فنی موتور هواپیما پرواز صبح سه شنبه گرگان به تهران با تاخیر بیش از 4.5 ساعته انجام شد.

رامین آذری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پرواز شماره 1295 از مبدا فرودگاه گرگان به مقصد فرودگاه مهرآباد تهران، بنا بود ساعت 6 صبح امروز حرکت کند که نقص فنی موتور هواپیما باعث تاخیر این پرواز شده است.

وی گفت: عده ای از مسافران این پرواز، بلیت خود را باطل کرده اند که برابر مقررات هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، خسارت ناشی از این تاخیر و ابطال بلیت به آنان پرداخت می شود.

آذری ادامه داد: همچنین تعدادی از مسافران با پرواز بعدی به تهران منتقل شدند و مابقی مسافران نیز پس از رفع نقص فنی ساعت 10.46 فرودگاه گرگان را به مقصد تهران ترک کردند.

گلستان دارای 2 فرودگاه در شهرستان های گرگان و کلاله است، فرودگاه گرگان ضمن داشتن پروازهای داخلی به تهران، مشهد، زاهدان، اصفهان، رشت و کیش به کشور عراق نیز پرواز دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر