بازدید 3948

قیمت هر فقره اوراق مسکن ۷۷ هزار تومان است

یک کارشناس مسکن ضمن اشاره به این جمله که در حال حاضر قیمت هر فقره اوراق مسکن ۷۷ هزار تومان است، گفت: این قیمت نسبت به سال گذشته قیمت مناسبی است.
کد خبر: ۷۱۱۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰ 11 July 2017
یک کارشناس مسکن ضمن اشاره به این جمله که در حال حاضر قیمت هر فقره اوراق مسکن ۷۷ هزار تومان است، گفت: این قیمت نسبت به سال گذشته قیمت مناسبی است.

فرید قدیری در گفتگو با رادیو اقتصاد افزود: توافق صوری سال گذشته بانک ها مبنی بر کاهش ۱۵ درصدی نرخ سود بانکی از یک طرف موجب افت سپرده گذاری و خروج منابع از حساب مخصوص اوراق مسکن در مملکت شد و از طرفی جذابیت اوراق به دلیل تقاضا و تسهیلات جدید خرید مسکن افزایش یافت به نحوی که قیمت هر فقره اوراق ۵۰۰ هزار تومانی مسکن در این سال به مرز ۱۰۰ هزار تومان رسید.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر یک زوج در تهران می تواند ۱۲۰ میلیون تومان وام خرید مسکن از محل اوراق تهیه کند، اظهارداشت: متقاضیان یک فقره تسهیلات نیز می توانند ۶۰ میلیون تومان خرید و ۲۰ میلیون تومان وام جعاله دریافت کنند.

این کارشناس بازار مسکن گفت: هم اکنون هزینه خرید وام، سقف وام و شرایط موجود بازار وضعیت مناسبی برای خانه دار کردن مردم را در جامعه فراهم کرده است.

وی در مصاحبه با رادیو اقتصاد افزود: افرادی که به دنبال صاحب خانه شدن هستند می توانند از این فرصت به نحو احسن استفاده کنند.

وی ضمن اشاره به اینکه نرخ سود اوراق مسکن ۱۷,۵ درصد است، اظهارداشت: در حال حاضر برای دریافت یک وام ۱۰۰ میلیون تومانی به ۲۰۰ فقره ۵۰۰ هزار تومانی اوراق مسکن نیاز است که قیمت تمام شده اوراق با احتساب هر فقره ۷۷ هزار تومان به ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان می رسد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان