بازدید 55043
برملا شدن راز جانیتی دیگری از قاتل رنگرز اهل پارس آباد:

داغ قتل «آتنا» تشدید شد؛ با «قاتل سریالی» مواجهیم! + تکمیلی

هنوز التهاب ناشی از شناسایی قاتل دختر بچه هفت ساله پارس آباد فروکش نکرده و یک شبانه روز از خروش و خشم اهالی این دیار نگذشته، خبر می‌رسد قاتل آتنا، به قتل دیگری اعتراف کرده است. خبری که ابعاد این پرونده دردناک را به شدت تغییر داده است.
کد خبر: ۷۱۱۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲ 12 July 2017
هنوز التهاب ناشی از شناسایی قاتل دختر بچه هفت ساله پارس آباد فروکش نکرده و یک شبانه روز از خروش و خشم اهالی این دیار نگذشته، خبر می‌رسد قاتل آتنا، به قتل دیگری اعتراف کرده است. خبری که ابعاد این پرونده دردناک را به شدت تغییر داده است.

به گزارش «تابناک»، اهالی پارس آباد که روز گذشته، پس از سپری شدن سه هفته همراه با اضطراب و نگرانی، به سوگ آتنا اصلانی، دختربچه گم شده در آخرین روزهای خردادماه نشسته و با گرد آمدن در خیابان های شهر و سردادن شعارهایی، خواستار مجازات سریع و قاطع قاتل وی شده بودند، حالا قاتل یکی دیگر از همشهریانشان را هم شناخته‌اند؛ مرد رنگرز 42 ساله نه تنها آتنا را به قتل رسانده، که سالها پیشتر، جان یکی دیگر از اهالی شهر را هم گرفته است.

سید عبدالله طباطبائی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پارس آباد گفت: قاتل آتنا اصلانی به دومین قتل خود اعتراف کرده و بررسی‌های انجام یافته در ارتباط با پرونده این قاتل این موضوع را مشخص کرده که ما با یک قاتل سریالی مواجه هستیم.

وی که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، با بیان این مطلب افزود: با اظهارات متهم مشخص شد که جسدی که دو سال پیش در کنار روستای مجیدآباد پیدا شده بود نیز توسط این شخص به قتل رسیده بوده است که در طی بازجویی‌های انجام یافته به این جرم نیز اعتراف کرد و این موارد احتمال این که ارتکاب جرم این شخص باز هم وجود داشته باشد را نشان می‌دهد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پارس‌آباد با بیان اینکه تمامی شواهد و مدارک مربوط به قتل آتنا با جدیت و اهتمام ویژه بررسی می‌شود، یادآور شد: هیچ اغماض و چشم‌پوشی در ارتباط با برخورد قانونی با این مجرم خلافکار انجام نخواهد شد تا به سزای اعمال خود برسد.
به گفته وی، این پرونده به صورت فوق‌العاده و خارج از نوبت در حال رسیدگی است و تحقیقات و بازجویی‌ها از قاتل آتنا تا زمان روشن شدن صریح و کامل جریانات انجام خواهد شد و اطلاع‌رسانی‌های بعدی به محض تکمیل شدن پرونده از طریق رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و صداوسیما به اطلاع مردم خواهد رسید.
 
 

حکایت هولناک قتل آتنا و چگونگی شناسایی قاتل وی

28خرداد امسال خبر گم‌شدن دختربچه هفت‌ساله‌اي به نام آتنا در ميان مردم شهرستان پارس‌آباد استان اردبيل پيچيد. پدر آتنا سال‌ها بود كه در خيابان پزشكان دستفروشي مي‌كرد و پوشاك مي‌فروخت. در اين ميان دختربچه 7ساله‌اش كه به گفته اطرافيانش دختري باهوش و خوش‌زبان بود، گاهي همراه پدر مي‌شد تا به او كمك كند. روز حادثه هم آتنا همراه پدر شده بود كه آن اتفاق شوم رقم خورداد؛ اتفاقي كه خشم مردم شهر را برانگيخت و آنها را شوكه كرد.

دادستان شهرستان پارس‌آباد مي‌گويد: آتنا زمان‌هايي كه كنار بساط پدرش بود، براي استفاده از دستشويي يا خوردن آب به مغازه رنگرزي كه در نزديكي بساط پدرش بود، مي‌رفت. صاحب مغازه مردي 40ساله بود كه آتنا و پدرش را از مدت‌ها قبل‌ مي‌شناخت. آن روز هم بي‌آنكه پدرش متوجه شود، آتنا راهي مغازه مرد 40ساله شد غافل از اينكه او نقشه شومي برايش كشيده بود.

ساعتي از رفتن آتنا مي‌گذشت و پدرش كه آن روز سرش شلوغ بود، به تصور اينكه او به خانه برگشته است، به كارش ادامه داد. از سوي ديگر مادر آتنا تصور مي‌كرد كه دخترش نزد پدرش است و همين باعث شد كه تا چند ساعت بعد كسي متوجه ناپديدشدن دختربچه نشود. عصر آن روز وقتي مرد دستفروش بساطش را جمع كرد و راهي خانه شد، معلوم شد كه آتنا گم شده و كسي از او خبر ندارد.

دادستان پارس‌آباد مي‌گويد: متأسفانه خانواده دختربچه دير متوجه گم شدن او شدند. آنها بعد از جست‌وجوي بسيار، وقتي ردي از او پيدا نكردند ماجرا را به كلانتري گزارش كردند. روز بعد، حدود ساعت 11بود كه اين پرونده به دادستاني آمد و ما در جريان آن قرار گرفتيم و از همان زمان تحقيقات گسترده براي پيدا كردن دختربچه گمشده شروع شد.

هيچ‌كس نمي‌دانست چه اتفاقي براي دختربچه رخ داده و او كجاست اما با گذشت زمان، وقتي هيچ ردي از وي به‌دست نيامد فرضيه اينكه او قرباني سرقت شده باشد، قوت گرفت؛ چرا كه آتنا آن روز 6النگو، انگشتر و گوشواره همراه خود داشت و احتمال مي‌رفت كه قرباني دزدان طلا شده باشد. درحالي‌كه خبر گم شدن دختربچه در شهر پيچيده و همه را نگران كرده بود، تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي وارد عمل شدند. در محلي كه پدر آتنا دستفروشي مي‌كرد، چند مغازه و بانك وجود داشت كه مجهز به دوربين‌هاي مداربسته بودند. مأموران به بازبيني فيلم‌هاي ضبط‌شده توسط اين دوربين‌ها پرداختند.

دوربين يكي از مغازه‌ها لحظه‌اي كه آتنا قدم‌زنان در پياده‌رو مي‌رفت و از بساط پدرش دور مي‌شد را ضبط كرده بود. اما دوربين بانكي كه در همان مسير و چندين متر آن‌طرف‌تر بود تصويري از دختربچه ضبط نكرده بود. اين يعني دختربچه پيش از اينكه به دوربين دوم برسد، مسيرش را تغيير داده بود. از سوي ديگر بررسي‌ها نشان مي‌داد در اين مسير به‌خاطر جوي آبي كه وجود داشت و همچنين حضور چندين دستفروش كنار پياده‌رو، امكان اينكه دختربچه از پياده‌رو به آن‌سوي خيابان رفته باشد، وجود نداشت. پس بي‌شك او پس از عبور از مقابل دوربين اول و رسيدن به دوربين دوم، ناپديد شده بود.

مأموران وقتي متوجه شدند كه در اين مسير، مغازه رنگرزي مرد 40ساله‌اي وجود داشته كه آتنا گاهي اوقات براي خوردن آب به آنجا مي‌رفت، حدس زدند كه وي روز حادثه نيز به اين مغازه رفته و پس از آن ناپديد شده است. به اين ترتيب مرد رنگرز به‌عنوان نخستين مظنون پرونده تحت بازجويي قرار گرفت اما مدعي شد كه آن روز دختربچه را نديده و او اصلا به مغازه‌اش نيامده است.

مرد رنگرز مدعي بود كه از سرنوشت آتنا بي‌خبر است. حال آنكه بررسي‌هاي پليسي نشان مي‌داد كه او چند سابقه كيفري داشته است. 5روز از ناپديدشدن دختربچه خردسال گذشته بود كه بازپرس پرونده دستور بازداشت مرد رنگرز را صادر كرد و او براي بازجويي به اداره آگاهي منتقل شد اما مدام اظهار بی گناهی می‌کرد، اما بررسي‌هاي گسترده و شبانه‌روزي و بازبيني حدود 60ساعت فيلم دوربين‌هاي مداربسته جاي شكي باقي نگذاشته بود كه آتنا در مقابل مغازه او ناپديد شده است.

به گفته دادستان شهر، در اين مدت‌ 2بار دستور بازرسي مغازه و محل زندگي مظنون پرونده صادر شد. مأموران با حكم قضايي راهي آنجا شدند و همه جا را با دقت گشتند اما هيچ سرنخي به‌دست نيامد. پرونده تبديل به پرونده‌اي پيچيده شده بود تا اينكه در ادامه تحقيقات متوجه شدند مرد رنگرز در ساختماني كه زندگي مي‌كند پاركينگ ندارد و خودرواش را جاي ديگري پارك مي‌كند. در يك كوچه فرعي در نزديكي محل زندگي وی، ساختماني بود كه در طبقه اول آن مغازه‌اي وجود داشت كه تبديل به پاركينگ شده بود و در اختيار مرد رنگرز قرار داشت.

عصر دوشنبه 19تيرماه، تيم‌هاي تحقيق وارد پاركينگي شدند كه احتمال مي‌رفت سرنخ‌هايي از دختربچه گمشده در آنجا پيدا شود. آنها در داخل پاركينگ با يك بشكه پلاستيكي روبه‌رو شدند كه در گوشه‌اي قرار داشت. وقتي در بشكه باز شد، داخل آن پر از خاك بود. اما زماني كه مأموران خاك را كنار زدند به يك كيسه پلاستيكي رسيدند. داخل كيسه يك گوني بود كه وقتي در آن را باز كردند به يك ساك پارچه‌اي رسيدند. پس از باز شدن زيپ ساك بود كه جسد بي‌جان دختربچه گمشده در داخل آن پيدا شد. بررسي‌ها نشان مي‌دادكه مدت‌ها از مرگ او مي‌گذرد و او در همان زماني كه ناپديد شده بود، به قتل رسيده است.

با پيدا شدن جسد آتنا كوچولو و انتقال آن به پزشكي قانوني، بازجويي از مرد رنگرز ادامه يافت. او اين بار ادعاي تازه‌اي مطرح كرد و گفت كه خبر نداشته داخل بشكه پلاستيكي جسد دختربچه وجود داشته است. دادستان پارس‌آباد مي‌گويد: از آنجا كه متهم مواد‌مخدر مصرف مي‌كند ادعا كرد كه چند روز پيش قاچاقچيان موادمخدر بشكه پلاستيكي را به داخل پاركينگ آورده و به او گفته‌اند كه داخل آن موادمخدر است و او خبر نداشته كه به جاي مواد، داخل بشكه جسد دختربچه گمشده است.

هر چند مرد جنايتكار سعي داشت هر طوري شده خودش را بي‌گناه جلوه دهد، اما در نهايت بازجويي‌ها و تحقيقات كارآگاهان حدود ساعت 2بامداد ديروز به نتيجه رسيد و اين مرد به قتل آتنا اعتراف كرد. او گفت: دو، سه روزي بود كه با ديدن آتنا و طلاهايش وسوسه شده بودم. روز حادثه به مغازه‌ام آمد كه آب بخورد و چون كسي آنجا نبود، به طرفش رفتم. خواستم نقشه‌ام را اجرا كنم اما او شروع كرد به فرياد زدن. براي همين دستم را روي دهانش گذاشتم و وقتي به‌خودم آمدم كه ديگر نفس نمي‌كشيد. ترسيده بودم و جسدش را داخل ساكي گذاشتم و آن را به پاركينگ بردم و در بشكه پلاستيكي مخفي كردم تا سر فرصت در محلي خلوت رها كنم اما چند روز بعد به‌عنوان مظنون دستگير شدم و رازم فاش شد.

راز شومی که حالا با اعتراف قاتل به قتلی دیگر، موجب شده دادستان مرد رنگرز را قاتل سریالی بنامد. قاتلی که تحقیقات از وی ادامه دارد و معلوم نیست ابعاد شوم پرونده اش چقدر وسعیت بیابد و از آن مهم تر، معلوم نیست چه واکنشی به اعترافاتش در پارس آباد رخ دهد. دیاری که روز گذشته در نتیجه خبر اعتراف قاتل آتنا، شاهد خروش و خشم مردمانی بود که یکپارچه شعار می‌دادند و خواستار اشد مجازات قاتل دخترک به قتل رسیده بودند و برخی شان با هجوم به منزل مرد رنگرز، با چوب و سنگ به آن حمله ور شده بودند تا اوضاع شهر پس از خبر شوم قتل آتنا به شدت ملتهب باشد.

خبر تکمیلی / 

پزشکی قانونی آزار و اذیت جنسی را تأیید کرد 


 ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت:  پس از بررسی‌های انجام یافته سرانجام نتیجه تحقیقات پزشکی قانونی "آتنا اصلانی" دختر معصوم هفت ساله پارس‌آبادی مشخص شد و  در نهایت تیم پزشکی آثار آزار و اذیت جنسی را تائید کرد.

وی افزود: علی‌رغم این که مدت طولانی از زمان قتل نونهال پارس‌آبادی می‌گذرد ولی تحقیقات پزشکی قانونی این موضوع را تائید کرد و پرونده وارد فاز جدیدی شد که تمامی اقدامات و بررسی‌های لازم در این زمینه همچنان با جدیت و اهتمام ویژه ادامه دارد تا بتوانیم تمامی رازهای پنهان این ماجرای پر فراز و نشیب را برای همگان مشخص کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل با اشاره به این که طی بررسی‌های انجام یافته مشخص شد که قاتل 42 ساله متاهل و دارای فرزند و سابقه‌دار است، گفت: این اطمینان به خانواده مقتول و اهالی شهرستان پارس‌آباد داده می‌شود که این پرونده در سریع‌ترین زمان رسیدگی خواهد شد.

عتباتی بیان کرد: وفق دستور ریاست دادگستری استان اردبیل و با نظارت دادستان مرکز استان، روند پرونده به صورت فوق العاده و خارج از نوبت مورد بررسی و رسیدگی قرار خواهد گرفت و تمام تلاش و اهداف ما مبنی بر این محور خواهد بود تا بتوانیم عدالت را به طور کامل در حق این طفل معصوم ادا کنیم و حق او را از قاتلش بستانیم.

وی تصریح کرد: از عموم مردم انتظار داریم تا آرامش خود را در این زمینه حفظ کنند تا بتوانیم بررسی این پرونده را در کم‌ترین زمان ممکن به اتمام برسانیم و اخبار موثق را در اختیار هموطنان قرا دهیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴۴
انتشار یافته: ۱۰۹
سنگسارش کنند همین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
دور از روشنفکری است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
شماها با این روشنفکریتون گند زدین به این مملکت جمع کنین خودتونو
انسان کثیف ترین موجود دنیاست اگر پایش بیفتد.
لطفا به دختر بچه ها طلا و زیورآلات اویزان نکنید. طلا حتی برای خانم های سن بالا هم خطرناک هست ولی برای دختر بچه ها خیلی خطرناک تر است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
هدفش تجاوز بوده قاتل
مژگان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
تفاوت زیادی بین یه دزد با یه متجاوز به کودک وجود داره
حتی بین دزد قانل با متجاوز به کودک تفاوت روانی زیادی هست
کسی که به بچه 7 ساله تجاوز می کنه (دختر بودن بچه مهم نیست مطمئنم اگه بچه پسر هم بود بهش تجاوز م یکرد) از نظر روانی خیلی افتضاحه... کاش فقط دزد بود
کاش فقط قاتل بود
تصور ترس- وحشت و دردی که این دختر بچه تحمل کرده قبل مرگش، برام زجرآوره...
پاشید هشتگ بزنید نه به اعدام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
عقلت نمیرسه هشتگ نه به تجاوز بزنی؟!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
داره این روشنفکرای مسخره رو دست میندازه
آخی. طفل معصوم چه عذابی کشیده :(((((
خدا به خانواده اش صبر بده
فرشتگان معصوم جنگل انسان نماها را دریابیم
بی شرف پست فطرت !!!
حال آنكه بررسي‌هاي پليسي نشان مي‌داد كه او چند سابقه كيفري داشته است . ما میگیم پاک شده پس نظارت برمجرمان چی
خدا کنه نسل مون هرچه زودتر منقرض شه...
خدا لعنتش کنه
با اشک و آه خبر رو خوندم. وای بر ما. وجدان و انسانیت ما کجا رفته.
پدر مادرها تو رو خدا مراقب فرزندان کوچکتون باشید
سلام - باعرض تسلیت به خانواده قربانی بی گناه وباعرض تسلیت به پیشگاه انسانیت- متن روچندباره خوندم وچندباره نمیخام بگم این پرونده رومثل پرونده های .... بررسی می کردندخیلی زودبه نتیجه می رسیدند نقطه چین ازخواننده ها - ولی شواهدوقراین واختیارات پلیسی رو به همکلاسیهای اتنا می سپردند این همه معطلی نداشت .
پاسخ ها
ناطق
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
لازمه به گفته هاتون ازاف کنم که قاتل این دختر بچه رو بعد از این همه مدت پلیس پیدا نکرد بلکه زن و برادر خود قاتل که از ماجرا خبر نداشتند و به طور اتفاقی تو پارکینگ با جسد اتنا روبرو شدند به پلیس گزارش دادند
حمیدخان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
اضاف است نه بقول تو ازاف
خدا به پدر و مادرش صبر بده واقعا همه مردم شهرمون میخان قاتل در ملا عام به شدیدترین وجه مجازات بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
اعدام کمه باید زره زره زجر بکشه بعد اعدام بشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
ذره ذره
آزار جنسی کودک هفت ساله؟!! فقط و فقط برای سرکوب کردن قوه ی جنسی جوناست... این همه جوونا رو محدود میکنید که آخر عاقبتشون یکی مثل این شیطان پست فطرت میشن که حتی به کودک هفت ساله هم رحم نمیکنن
پاسخ ها
ناهید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
این روانی ازدواج کرده و زن داره
اشک در چشمان و بغض در گلو .
انسانیت در این عصر مدرن از کوچه هایی با صفا رخت بر بست برخی را چه شده است کدامین بیماری به جان بشر افتاده است کدامین دیوانه چنین جنایتی مرتکب می شود دامن های پاک زنان را چه شده است که چنین موجوداتی در جامعه کفتار گونه پرسه میزنند امیدوا رم این جانی قبل از اینکه تن بی مقدارش بر طناب دار بلرزد انچنان شلاق عدالت بر تنش نواخته شود تا قبل از رسیدن عذاب اخروی جسم بی وجودش سیاه و کبود شود
سنگسار فقط سنگسار
کسی که دارای سابقه شرارت، تجاوز، و ... شد نباید آزادنه بین مردم زندگی کنه. باید همیشه تحت نظر باشه.
ماموران اگر اندک آشنایی از اصول کارآگاهی داشتند همون روز اول مرد رنگرز را دستگیر می کردند و او را با شگردهای پلیسی وادار به اعتارف می کردن. متاسفانه پارتی بازی هایی که در استخدام افراد صورت می گیرد اینگونه ضایعات جبران ناپذیری به جامعه وارد می کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
گل گفتی
همه حرف همین بود
مسعود سعیدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
اگر نظر بی سر و ته ندین کسی نمیگه چرا نظر ندادین ، یعنی حس میکنید کارآگاهان اداره آگاهی اندازه شما سواد کارآگاهی ندارند ؟ بابا پوآرو
فقط اعدام
افرادی که مواد مخدر استعمال میکنند غیر قابل اعتمادند و هر لحطه ممکن است دست به جنایتی بزنند
کی قراره بفهمین آزار جنسی از هر نوعش مشکل روانیه و ربطی به حجاب و سن و سال نداره...
باید در میدون شهر و در جلوی چشم مردم با مسلسل تیربارانش کنن
همچین افرادی مایه ننگ جامعه هستند
چه چیز باعث میشه که یک مرد متاهل زن و بچه دار دست به همچین جتایتی بزند
جايي زندگي ميكنيم كه تا چشم كار ميكنه دروغ و ريا ميبينيم بخاطر اينكه التهاب بوجود اومده رو رفع كنن دست به سناريو سازي زدند و روزي يه حرفي ميزنن ...يه روز ميگه مرده معتاد بوده يه روز ديگه ربا خوارش ميكنن حالا هم شده سريالي و دزد النگو ولي مشكل اصلي اين مرد و جامعه رو كه همون جنون جنسي افسار گسيخته حاصل از عقده هست رو ميخوان ماسمالي كنن...
اعـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدام تیربــــــــــــــــــــــــــــــــــاران
من الان مبهوت هستم.این چطور دلش اومده که سه نفر رو از جمله از یک دختر کوچولو را به قتل برساند؟
من اصلا از دلم نیومد گربه ای رو که دستمو گاز گرفته بود بزنم هم چون اعتقاد دارم اون طبیعت و خلقتش اینه و گناهی نداره،اون باید از زندگیش لذت ببره به قول فردوسی
جان شیرین دارد و خوش است.
اما طبیعت انسان این توحش نیست.انسان دارای قدرت تفکر و تعقل هست.این قاتل باید تاوان توحش کثیف خود را بدهد.
امیدوارم فرزند، راه پدر را نرود و آنقدر کم سن و سال باشد که هیچ گاه پدرش و شخصیت او را به یاد نیاورد و هیچ کس هم به او در این مورد چیزی نگوید! آمین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
آمین
ولی
گرگ زاده عاقبت گرگ شود
گرچه با آدمی بزرگ شود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
موافقم حتی خانواده این موجود کثیف هم قربانی شدند. خدا بهشون صبر بده
یادمه مینیبوس سربازها که با خواب راننده رفت ته دره همه به راننده فحش دادند و بعد دختر این پیر مرد نامه ای نوشت که اشک منو درآورد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
فقط باید کوچ کند
چرا با وجود سابقه ولش ميكنن باز بيوفته به جون مردم؟
جالبه طرف سابقه دار و بدنام بوده، دوربین مغازه ش خاموش بوده، بازم 5 روز بهش کاری نداشتن و آزاد بوده، تازه آخر سر هم خانواده قاتل جنازه رو پیدا میکنن و به پلیس اطلاع میدن، وگرنه احتمالا این مورد هم کشف نمی شد، تازه فهمیدن طرف قبلا چند نفر و کشته، واقعا نقش پلیس این وسط چیه؟؟؟؟ ظاهرا سیستم پلیسی و قضایی هیچ کاری نکردن ، متاسفم که امنیت مردم رو جدی نگرفتن
من از اهالی شهر پارس آباد و از موضوع مطلع هستم. میخام به این مساله از بعد دیگه ای نگاه کنم:
پلان اول: روز 28 خرداد آتنا گم می شود. همه دوربین ها کار می کرده به غیر از دوربین مرد سابقه دار بدنام که آتنا دقیقا روبروی درب کارگاه همان مرد ناپدید شده است.
پلان دوم: مرد قاتل 5 روز آزادانه فرصت داشته و پدر آتنا را دلداری می داده و با آرامش در پی اجرای نقشه شوم و یا حذف آثار جنایت بوده است. شاید هم در این 5 روز آتنا در مخفی گاه متهم زنده بوده است.
پلان سوم: ماموران و سیستم قضایی شبانه روزی بدنبال آتنا بودند و در طی چند روز اول به مغازه متهم آمده و پس از بررسی بدون دستگیری وی بر می گردند و متاسفانه پس از 5 روز به این نتیجه می رسند که احتمال قوی مظنون همان مردی است که دوربین مغازه اش خاموش بوده و بدنام و سابقه دار است و آتنا دقیقا جلوی مغازه وی ناپدید شده.
پلان چهارم: مرد متهم با گذشت دو هفته ادعای بی گناهی داشته و برادر و همسر متهم پس از مشکوک شدن و بررسی دقیق پارکینگ راز جنایت را افشا می کنند. پس از افشای جسد متهم اعتراف کرده. چه بسا اگر کمک برادر و همسر متهم نبود، این راز برای همیشه سر به مهر بود.
پلان پنجم: با کشف جسد، دادستان محترم در مصلی شهر سخنرانی و مردم را به آرامش دعوت می کند، بنده در مصلی بودم و خشم مردم را در طی سخنان ایشان دیدم. در طول سخنرانی فقط صحبت از هیبت و هیمنه سیستم قضایی و پلیسی بود و کوچکترین اشاره ای به جزییات حادثه و انگیزه و دلایل نداشتند و بدین ترتیب زمینه برای شایعه سازی فراهم می شد.
پلان ششم: متهم قبلا چند مورد سابقه کودک آزاری داشته و الان اثبات شده که دو فقره قتل دیگر هم انجام داده و با این وجود آزادانه در جامعه زندگی می کرده و تازه روزای اول حتی بهش شک نمی کنن. جالبه که هویت جنازه های قبلی هنوز دقیق معلوم نیست و پرونده ها پس از چند سال رها شده بود.
نتیجه گیری: در طی مدت گم شدن آتنا در یک شهر کوچک با بافت سنتی ، پلیس کمترین نمره را در کشف راز این جنایت و ای بسا چلوگیری از اقدامات بعدی متهم داشته. مرد متهم 5 روز آزاد بوده و در نهایت هم با کشف جسد توسط برارد و همسر متهم راز آشکار شد. تازه کشف شده که قبلا دو نفر دیگه رو هم کشته بوده!!!! پس نقش سیستم پلیسی و امنیتی کجاست؟ چطور آتنا در مقابل کارگاه مرد سابقه دار که دوربینش هم خاموش بوده، گم شده و 5 روز وی آزادانه در پی رد آثار ماجرا بوده؟؟ چرا سیستم قضایی جزییات حادثه را شفاف و دقیق بیان نمی کند تا شاید درس عبرتی برای دیگران باشد؟؟ شاید جزییات این ماجرا باعث آگاهی والدین و مراقبت بیشتر از کودکانشان شود. چطور فرد سابقه دار کودک آزار آزادانه در اجتماع فعالیت داشت؟؟؟ چطور پدر آتنا با آگاهی از سابقه متهم، به آتنا جازه داده برای استفاده از دستشویی و آب خوردن بارها به کارگاه متهم برود؟؟؟ و هزاران سوال بی پاسخ دیگر؟؟؟
آتنا قربانی خشم و عقده فروخورده و ناآکاهی و کم کاری جامعه شده است.
آخه یکی نیست به شما خبرگزاریها بگه کجای دنیا به تجاوز جنسی میگن آزار و اذیت معنی این دوکلمه زمین تا آسمان باهم فرق داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
با تایید نوشته شما دوست عزیز؛ دلیلش شرم وحیای ابلهانه است
یعنی کشته مرده اون بازجویی های فنی پلیس هستم... زبون خلافکاران را مثل بلبل باز میکنه...
چطور یک شخص سلبقه دار را به همین راحتی رها میکنند . بر روی این افراد باید نظارت باشد.
لعنت براین شیطان پست فطرت بایدزجرکش بشه
بررسي‌هاي پليسي نشان مي‌داد كه او چند سابقه كيفري داشته است. چرا پی به بیماری کثیف او نشده و او را به حال خود رها کردند شخصیتهای بیمار گونه ایی داریم که از ازار و اذیت خوششان می آید مثل سادیسم و مازوخیسم
فرزند این فردنیز جهت جلوگیری از احتمال جرم در آینده می بایست کاملا تحت نظر باشد چون برخی افرادذاتا مجرمند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
دوست عزیز فرزند این جانی خودش هم در این ماجرا به نوعی قربانی است
هرچه زودتر اعدامش کنید.تا درسی برای سایر خلافکاران باشد
واقعا تاسف بار است ولی به نظر من باید ریشه های روانی قاتل بررسی و از وقوع اینچنین موارد بصورت ریشه ای جلوگیری شود ، قاتل هم به سزای اعمالش برسد
دی شیخ با چراغ همی‌گشت گرد شهر
کز دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست
گفتند یافت می‌نشود جسته‌ایم ما
گفت آنکه یافت می‌نشود آنم آرزوست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
این روزا دیگه باید این شعر را جور دیگه ای خوند
"حیوانم آرزوست"
بینوا بچه های قاتل تا آخر عمر باید داغ ننگ پدر رو پیشونیشون باشه .وهمینطور همسرش........و از همه بینواتر مادر آتنا........
متاسفانه سهل انگاری پدر این طفل معصوم باعث این جنایت شوم شد . نباید در هیچ شرایطی از بچه ها غافل شد حتی در خونه ی اقوام .متاسفانه در خیابانها بعضی از والدین آنقدر بی خیالن که چندین متر از فرزند خود فاصله دارن و زمینه ی چنین فجایعی بوجود می آید .خواهش میکنم در هر حال مواظب فرزندان خود در معابر .پارکها و........باشید.
قتل موضوعی اجتماعی است و نه شخصی. و دادگاه و هیئت منصفه به نمایندگی از طرف اجتماع باید در مورد سرنوشت قاتل تصمیم بگیرند و هیچ شخصی حتی بستگان درجه یک مقتول صلاحیت رسیدگی به موضوع قتل و سرنوشت قاتل را ندارد. آزاد کردن یک قاتل بالفطره، و یا به دارآویختن قاتلی که دارای اختلالات روانی بوده و در زمان وقوع جرم در شرایط روحی و روانی نامساعدی قرار داشته، بدون توجه به شرایط و انگیزه های قتل و تاثیرات آن بر جامعه که مستلزم بررسیهای کارشناسانه و عمیق و علمی است و ممکن است به راه حل سومی مانند زندان و یا کانونهای اصلاح ختم شود، صرفا با رجوع به نظر صاحب خون، عملی ساده انگارانه و به دور از عقل و منطق است. اگر در جوامع کوچک و بسته و بیابانی، موضوع قتل میتوانست امری شخصی تلقی شود و اشخاص حق داشتند که مستقیما در مورد سرنوشت قاتل تصمیم بگیرند. در جوامع بزرگ و پیچیده و دارای مدنیت که کشتن یک فرد میتواند بصورت مستقیم و غیر مستقیم به شدت بر روی منافع کل اجتماع تاثیرگذار باشد، قتل به موضوعی کاملا اجتماعی و عمومی تبدیل میشود و سپردن سرنوشت قاتل به دست صاحب خون بی معناست و موضوعیت ندارد.
پاسخ ها
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
زیادی جوگیر شدی دیگه تو .... حالامنظورت این بود که نباید اعدام بشه؟!!!!!!!!!! بابا روشنفکر نما !!!!!!!!!! .
باید یک بار برای همیشه این مشکل که در این چند سال زیاد هم شده حل بشه تا که باید بچه های مردم اسیر این دیوصفتان باشند امثال ستایش وآتنا وخیلی درختر بچه های دیگه ...آیا هیچ متولی برای پیشگیری از بروز چنین جنایاتی ویا راه حلی برای این مسئله وجود ندارد ....این همه استاد ان دانشگاهها و وسازمانهای پیشگیری از وقوع جرم افراد صاحب سخن در جامعه شناسی وخیلی موارد دیگه آیا نمی توانند این معضلات را حل کنند تا که باید شاهد همچین جنایاتی بود
باید تا 20 سال شکنجه شود و بعد اعدام شود .
هر شب از همه شبکه های تلویزیون به مدت 20 سال و هر شب 1 ساعت ، بصورت زنده شکنجه ها پخش شود .
شکنجه ها ااااا !!!! نه مسخره بازی و خنده !!!
بهترین کار ممکنه همینه ..
تا کی ما باید این خبرهای ناراحت کننده و احمقانه را ببینیم و بخوانیم ؟
باور کنید اگر این کار برای مجرمان اقتصادی و غیره هم انجام بشه ، 100% گارانتی که دیگه جرمی در کشور اتفاق نمی افته .
همه زندانی ها رو آزاد کننین و بگین که دیگه زندان و حبس در کار نیست ، اگه خلاف کنند 20 سال شکنجه و بعد هم اعدام .... تمام ...
پاسخ ها
امید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
دو شب اول باعث ترس میشه. از شب سوم تا هفته بعد برای مردم عادی میشه(ترسشون می ریزه).بعد از هفته اول موجبات سرگرمی , تفریح و لدت بینندگان را فراهم میکنه نابغه! و تا چشم باز کنی می بینی که اقدام به فساد و فحشا نوعی افتخار , شجاعت و مردانگی محسوب خواهد شد(چونکه طرف از جونش مایه می داره و این کم نیسیت)..
برای چی با چوب و سنگ به منزلش حمله کرده اند؟ مگر زن و بچه اش گناهی کرده اند؟
شما که با آن قاتل فرقی نمیکنید!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
آفرین بر شما
این گروه خشمگین که نسبتی هم با طفل معصوم ندارند بجای خود قاتل به درودیوار حمله کردن
این بابا که اعدام خواهد شد اما بچه هاش که گناهی نکردن
چرا امرار معاش این بچه ها را با مشکل مواجه می کنید تا 30 سال بعد اونها هم از جامعه انتقام بگیرن
با عرض تسلیت به خواواده ی طفل معصوم که مظلوم و غریبانه کشته شده نباید در مجازات قاتل عجله کرد تا به جنایات دیگرش هم اعتراف کند چون اگر در جنایات دیگری دست نداشت نمیتوانست همچین جنایت هولناکی را انجام دهد صد در صد سابقه ی اینکار را دارد و اگر زود اعدامش کنیم تازه به نفع اونه و به نظرم اگر سنگسار بشه بهتره تا با عذاب بمیره جنازه اش رو هم به خوانواده اش ندن و بندازن تو فاضلاب ..........و محل کارش را هم تا مدتی آشغالدونی تبدیل کنن.....خداحافظ فرشته ی کوچک
دار زدنش و...فایده نداره
این آدم رو باید توی یه اتاق با خانواده این دختر تنها بزارند. تنهای تنها
اين مساله اينقدرها هم ساده به مرد رنگرز نميچسبه. همه دارن از احساسات مردم سوع استفاده ميكنند.
احساسات را بزاريد كنار و عاقلانه فكر كنيد.
من حداقل به پنج دليل روشن از توي همين گزارشها حدس ميزنم كه كار افراد ديگري بوده. اين را هم فراموش نكنيد،اگه من هم توي اداره آگاهي بازجويي بشم به هر چند تا قتلي كه بهم بگن اعتراف نيكنم.
تابي جرات داشته باش و يكبار براي رضاي خدا نظر من را منتشر كن. بزار با تعمق بيشتر قاتل اصلي پيدا بشه لطفا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
بسی نیرنگ در پس بی رنگی این دورنگ رنگبازی می کنند
"شعر از فروغ"
چه جامعه ایی شده فقر فساد دزدی قتل بیکاری خدا بخیر بگذرونه.
چرا اینقدر بی رحمی و رزالت؟ هنوز پرونده ستایش به نتیجه نرسیده طفل معصوم دیگری قربانی جنایت این نوع افراد شوم می شود...
چرا قاتل ستایش زودتر مجازات نمیشه تا درس عبرتی باشه برای بقیه؟ اینو هم هرچه زودتر در مله عام اول شلاق و بعد اعدامش کنید تا شاید کمی ترس برچشمان سایر جانیان بیوفتد.
عكس قاتل ؟
آتنا جان
برای تو با تمام دختران و زنان سرزمینم گریستم
جسد این حیوون را هم نباید در خاک ایران دفن کرد.
سوال اینه که چنین فرد سابقه داری چطور راست راست و آزاد داره تو جامعه ول میگرده؟آیا در خصوص یک وبلاگ نویس یا روزنامه نگار ازاد منتقد هم همینطور رفتار میشه ؟یا میرن جایی که عرب نی انداخت
یارو مشکل روانی داشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
عجب
تنها اشد مجازات در سریعترین زمان ممکن پاسخ به این جنایات هولناک است تا باشد که دیگر هوسبازان و مجرمین از این موضوع درس عبرت بگیرند و مرتکب چنین افکار شیطانی تشوند به خانواده داغدیده این طفل معصوم و مردم با غیرت شهرش که بی تفاوت از کنار قضیه نگذشته اند تسلیت میگویم. خدا قوت هم به کارکنان پلیس کاشف قتل باید گفت و انتظار رسیدگی زود از دستگاه قضایی برای جزا و به کیفر رساندن مجرم دارم
خيلي از هموطنان ما كه در خيابان امرار معاش ميكنن از كمترين امكانات رفاهي برخوردار نيستن مثلا يه مكان عمومي واسه دسشويي يا حتي اب خوردن بماند بيمه و مستمري و .....بسياري از دست فروشان خرج خانواده ميدهند كه زنان در هر سني هستند ايا اينها ميتوانند بساط خود رو ول كنن و براي اين كار به مغازه ها بروند تازه اگه اجازه داشته باشند شهرداري به عنوان اولين مجموعه مسول خودش دغدغه اي شده براي اين صنف ايا همه پارتي دارن پشت ميز بشينن ايا همه شرايط اقتصادي پدر هميشه پشتوانه ميشود ايا وام اشتغال تعلق ميگيرد خير و خير و خير در جامعه اي كه رانت هاي اداري و پارتي غوغا ميكند جايي براي جولان قشر ضعيف نمي ماند هزار نفر مثل اين قاتل هم اعدام شوند تكه تكه شوند جلوي قاتلين اينده اتفاقي نميوفته ، اين دولت و مسولين و ارگانهاي مسول هستند كه به قاتلين اجازه جولان ميدهند ريشه بايد خشك شود اگرن بريدن شاخه كاري انجام نميشود چرا كسي كه از راه حلالترين ممكن در حال امرار معاش است نبايد از اين ثروت ملي استفاده كند تا كي بايد سرمايه ملي به جيب كت و شلوار اتو كشيده ها و اقازاده ها برود لااقل از خودمان شرم نمي كنيم از خدا و خون اين معصومين كه عاملش ماييم شرم كنيم
آزار و اذیت جنسی اون هم به یک دختر بچه هفت ساله!!!!!
پست فطرت، اعدام کمترین مجازات هست.
اگر در برخورد با افراد سابقه دار اهمال نشود کار به اینحا نمی رسد که پس از چندین بار دستگیری قبح جرم ریخته شود و دست به جنایات این چنین بزند
باید کودکان را بصورت کارشناسانه از خطراتی که ممکن است با آن روبرو شوند آگاه کرد و همچنین راههای پیشگیری و مقابله با آن خطرات را به آنها آموخت.
باید به کودکان آموخت اگر به هر دلیلی از پدر و یا مادر دور یا جدا می شوند آنان را در جریان علت دور شدن و زمان تقریبی بازگشت خود قرار دهند و متقابلاً پدر و مادر پیوسته اوضاع و احوال کودک شان را چه در نزد خود و چه دور از خود رصد کرده و بسنجند.
من ضمن عرض تسلیت به این پدر و مادر داغدار و طلب آمورزش برای این کودک مظلوم، برای تجربه اندوزی و درس گرفتن از این فاجعه تأسفبار در راستای کنترل و پیشگیری اینگونه اعمال خباثتها توسط جانیان پست تر از حیوان بعرض میرساند:
در هر جامعه یا کشور میلیونی همه جور انسان یافت میشود از انسانی که برتر از فرشته است تا انسانی که پست تر از هر حیوان وحشی است و هر آن نیز ممکن است انسان، از کودگان و زنان گرفته تا افراد مسن و ناتوان با آنها مواجه شود اما مشکل در شناسایی افراد جنایتکار و یا رذل است لذا افراد بویژه کودکان باید از قبل آموزشها و هشدارهایی به اندازه و کافی را در اینباره دریافت دارند که در جامعه متناسب با خطراتی که ممکن است با آن مواجه شوند چه راهکارها و ترفندهایی در پیشگیری، حین مواجهه و پس از مواجهه را بکار بگیرند ...
در مورد این جنایت فجیع اگر این پدر و اصولاً هر پدر و مادری از قبل به کودک خود می آموخت هر وقت خواست او را ترک کند او را و علت ترک کردن را به اطلاع او برساند، پدر بلافاصله با چند دقیقه تأخیر کودک می توانست تاخیر غیر عادی را دریابد و پیگیر این تأخیر گردد و احتمالاً او را از چنگال جنایتکار بِرَهاند.
- کودکان نباید در مکانهای خلوت بدون نظارت پدر یا مادر قرار بگیرند.
- حتی المقدور کودکان نباید در مجامع بویژه در کوچه و خیابان طلا، جواهر و یا سایر اشیای گرانبهاء حمل کنند.
- پدر و مادر و سایر اعضای خانواده باید همواره رفتار و تعاملات افراد دور و نزدیک کودک را نسبت به کودک زیر نظر داشته و آن رفتارها را تجزیه و تحلیل نماید و به هر گونه ”رفتار عجیبی“ حساس باشند زیرا هر چیز عجیبی حاوی دستگم سه اطلاعات است: ۱- هشدار است (که این هشدار ممکن است اعلام خطر باشد) ۲- مبنی بر اینکه رویداد یا رویدادهای ناشناخته یا پنهان یا مستتر در رویداد(های) دیگر در حال وقوع است یا بوقوع پیوسته است؛ ۳- هر چیز عجیبی (از کم اهمیت ترین تا پُر اهمیت ترین چیزهای عجیب) یک قطعه اطلاعاتِ مهم و ارزشمند همچون یک قطعه ی پازل است، با جمع آوری این قطعات و آنالیز مناسب آنها به اطلاعات بسیار پنهان و ارزشمندی میتوان دسترسی پیدا کرد.
خدا یا در فرج آقا تعجیل بفرما دیگه ظلم برای بشریت از این بالاتر چه برای اتنا و چه برای اتناها خدا به خونواده صبر بده به نظر من مرگ هم قصاص کمی هست برا اینگونه لجن آدم نما
خدایا نسل و ذریه ما را از شر چنین افکار پلیدی حفظ کن
لعنت بر اين موجودات.چه موجود عجيبي خداوند آفريده يكي اينطوري آدم ميكشه وجنايت ميكنه يكي هم مثل ماها تاسف ميخوريم وحرس .واقعيت امر متاسفانه در عدم رعايت اصول تربيتي در خانواده ها ست .بد تربيت كرده ايم بد تربيت ميكنيم .تا ميرسد كه كار به اينجاها ميكشه....درست تربيت كنيم دقت در تربيت فرزندانمان مد نظر قرار بديم تا بعدا نشه اين يارو(رنگرزه) كه شيطان صفت بشه ...
دراولین جرم خطرناک میبایست این پس فطرت تبعید میشد واجازه ورود به استان را نمیداد ..سرسرسی گرفته شده .....
سلام.روند کشف ماجرا و تاثیر اساسی همسر و برادر قاتل در کشف قتل بجای پلیس مایه تاسف است.با اعدام این قاتل جلوی چند قتل محدود دیگر گرفته میشود ولی در صورتیکه با عامل اصلی یعنی مواد مخدری که قاتل مصرف کرده برخورد اساسی شود از چند هزار قتل و جنایت جلوگیری میشود.نابود کردن محلهای تولید مواد مخدر صنعتی در داخل و تشدید مقابله با واردات آن و سمپاشی و نابود کردن مزارع خشخاش در افغانستان(در طول بیست سال گذشته تولید مواد مخدر در افغانستان 70 درصد بیشتر شده لذا معلوم است که مهم نیست چه حکومتی آنجا سر کار باشد و مافیای مواد مخدر انجا به رشد سرطانی خودش ادامه میدهد و ما خودمان باید به فکر خودمان باشیم.) میتواند اقدام بهتری باشد.
باسمه تعالی
عدم تربیت دینی خانواده هاست که چنین فردمفسد فی الارض رابه وجود آورده است.عدم حضور بعضی خانواده ها در منابر علما ووعظا ومحروم کردن خود از نعمت هدایت مسبب این جور بلاههاست.اگر کسی فرهنگ دینی را در خانواده خود حاکم کند ودر چارچوب اصول وفروع دین مبین اسلام حرکت کند مطقا چنین درنده مردار بوجود نمی آید.به جوانان عزیز یک توصیه برادرانه دارم خواهشمند است در مساجد ودر منابر و نشست وعظ واندرز حضور داشته باشند. هیچ کس مجرم به دنیا نمی آید.ذاتا انسان پاک است.بلکه تربیت ناصحیح وافت وخیز با افراد ناشایست سبب بی دینی ورذالت میشود.الهی عاقبت همه مومنیین ومومنات را ختم بخیر کن ان شاءالله تعالی.با کمال ادب واحترام
انشاا... همیشه عذاب خدا همراهش باشه اوناییکه پدرو مادر هستن میدونن چقدر سخته اونوکثافتونه یک دفعه اعدام الکه باید آیزون کنن وهر روز تکه ای از وجود نحسشو باید برید ونابود کرد ملعون
سنگسار برایش خیلی کم است ، ابتدا پوست این کثافت را بکنید بعد نمک بریزید روی جسد کثیف این حیوان، بعدش سنگسار کنید و در نهایت نیمه جانش را آتش بزنید و خاکسترش را بریزید توالت، و سیفون را بکشید روی خاکستر نجس ایشان ، تا هیچ آثاری از این حیوان کثیف در این دنیا نماند.
اول اینکه این کثافت جزو کثافترین هاست که این بلای ناجوانمردانه را بر سر این طفل معصوم در آورده است و به بدترین شکل ممکن باید مجازات شود

دوم اینکه خانواده این (نامرد) چه گناهی کرده است که با چوب و...به منزل و زن و بچه هاش حمله کردند!!!! واقعا کار خوبی نکرده اند( آن ها که گناهی نکرده اند که شما آبروی آن ها را ریخته و اموالشان را از بین برده اید) این جوانمردی نیست و بایدکمک کنید اموال خسارت دیده و آبرویشان جبران شود.

خدا لعنت کند این نامرد شیطان صفت را...همیشه
این کامنتها جای تاسف داره. در کشورهای پیشرفته در صورت بروز این موارد به آسیب شناسی و تحلیل ریشه های چنین اعمالی می پردازند. در ایران این کامنتها نشون میده همه می تونن یک پا قاتل باشن.
اعدام فقط پاک کردن صورت مسئله است. شاید همین قاتل هم در کودکی قربانی تعرض جنسی بوده. باید دید کاستی سیستم آموزش و پروزش ما در این موارد چیست.
كم كاري پليس قابل توجه است
خیلی خیلی ناراحت شدم .. آتنا کوچولو چی کشیده ...

اما این میان کسی حال زن و بچه قاتل را هم می فهمد؟ ...... اونها قربانی های بعدی هستند که مردم ناراحت و خشمگین خواهند کشت .. نه یک بار بلکه هزاران بار
دادستان محترم استان اردبیل
هر آن کس که به مغازه این جانی حمله کرده و مال زن و فرزند بیگناه وی را تباه کرده خودش مرتکب جرم شده است. با آن ها برخورد کنید. لینچ کردن یک فعل بدوی است

دوستان هیچکدام ما از فردای خود خبر نداریم که شیطان چه بازیهایی برای ما تدارک دیده پس زیاد جوگیر نشویم و اجازه بدیم قانون کار خودش را بکند
اگر پدر بچه اول اطلاع می داد که به دخترش می خواسته تجاوز کند
آتنا الان زنده بود
پلیس ایران برای چی برای آدمی که چندین بار به پلیس فراخوانده شده مظنون نبوده ؟؟؟؟
با اعدام مخالف هستم
فقط عذاب دادن و ذره ذره کشتن این جانی در دیگی بزرگ و پر از قیر مذاب .... تا زجر کش شود ، یا بجای خوردن اب به وی ، لیوان اسید به خوردش بدهند *-*- اعدام به تنهایی اروزی این لجن است تا راحت تر و انی بمیرد
همسایه ها یه دزد سابقه دار رو تو اپارتمان گرفتن جیبهاشو خالی کردن ک ا ن د و م هم با خودش حمل می کرد.
تحویل پلیس دادن هفته بعدش پلیس زنگ زدن اموالتون که گرفتین بیاین رضایت بدین یا حوصله دادگاه دارین برین شکایت کنین.
وقتی میبینین این ادم کنار دزدی واسه اقدامات تجاوزگرانه خودش و اماده کرده خدا میدونه چقدر خانومها از ترس ابرو تا حالا سکوت کردن اونوقت میگین بیاین رضایت بدین؟
شما باید مدعی باشین خفتش کنین نه اینکه ما اگه حوصله داریم بریم شکایت کنیم!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
چه متجاوز ايمني بوده يارو
1- خواهرزاده من در آمریکا زندگی می کنه، به ایران که میاد، هر کسی حتی لپش رو بکشه، اولا اعتراض می کنه و میگه شما غریبه اید نباید به من دست بزنید، دوما حتما در اولین فرصت به مادرش اطلاع میده. این تفاوت تربیت ما و غربی هاست.
2- کسی که اتهام کودک آزاری در پرونده اش هست، این یک اتهام ساده نیست. نشانه ای از بزرگترین معضلات روانی و جنسی داره. کودک آزاری، یک جرم مثل دزدی نیست که از کنارش عبور کنیم و بگیم ممکنه به راه راست هدایت بشه. چنین آدمی، بدون کمک های روانی و بدون نظارت قضایی، هرگز درست نمیشه. پس اگه مجرمی اتهام کودک آزاری ولو در حد خفیف داشت، دستگاه قضایی نباید به این راحتی ولش کنه.
3- متاسفم برای پلیس! در میدان المپیک تهران، به یک مظنون زورگیری چنان شلیک می کندد که طرف رو می کشند، در جای دیگه انقدر در دستگیری متهم ناتوانند تا خانواده طرف میرن لوش میدن!!!
4- خانواده قاتل گناهی مرتکب نشدند. حتی همسرش که با پلیس همکاری کرده شایسته تقدیره. الان فرزندان بیگناه این مرد دیوصفت در معرض جدی ترین آسیب ها هستند. باید تحت پوشش روان درمانی قرار بگیرند. باید کارشناسان بهزیسیتی براشون تصمیم گیری کنند که کجا زندگی کنند و آیا باید نام فامیلشون تغییر کنه ومح زندگیشون به کجا منتقل بشه و دائم مشاوره بشن.
5- خودتون به فرزندان تون یه سری مسائل رو اموزش بدین. تو ایران، به هر آموزشی انگ بی ناموسی و بی حیایی می زنند این میشه که تجاوز به کودکان توسط خویشاوندان آمار بالایی داره. به زبان ساده به بچه بگین هیچ کس حق نداره به بخش های خصوصی بدنش دست بزنه. هیچ کس حق نداره بچه رو لمس کنه. نه معلم. نه راننده سرویس. نه مربی. نه دوست و همکار بابا. نه عمو.نه دایی و نه....
من به خانواده آتنا تسلیت می گم وامیدوارم قاتل هرچه زودتر به سزای اعمالش برسد.ولی کاش مردم خانواده قاتل را اذیت نکنند اون بنده خدا ها الان از همه مردم بیشتر اذیت میشوند.خانواده اونها که تقصیری ندارند
زندان روانی
سلام دوستان عزیزم نظر تک تک تون رو دیدم اما بیاید کمی فکر کنیم یک انسان معصوم بی گناه کشته شده به طرز وحشتناک سرنوشت قاتل هم دست خانواده آتنا است اما خانواده قاتل چه گناهی کرده ان که به سمت خونه شون چوب وسنگ پرتاب کردن مردم ...... آتنا جان تسلیت
فقط دستو پاشو ببندن و بسپارن به خانواده آتنا
من نظرم.اینه که این رذل آشغال رابعداز سنگسار درخاک ایران دفن نکنند چون خاک ما آلوده ونجس میشود ونجاستش همه رامیگیرد.حیف از گرگ درنده حیف از لاشخور وحیف از کفتار نمیدانم این کثافت راباید چه نامید .ولی فرزندان این آشغال هم روش خودش را ادامه میدهند باید تحت نظر باشند .آتنای عزیز از آن روز که جسم نازنینت درخاک شد هرروز برایت گریستم توکه حالا تو بهشتی ولی دل همه رابردی.ای کاش مامانت نمی گذاشت که یک لحظه هم ازش دور بمانی .تورفتی ولی قلب پاکت در دل مردم ایران تا ابد زنده است ومی تپد.
سلام
واقعا ناراحت شدم وقتی فهمیدم آتنا هم قربانی فساد اجتماعی شده
برای تتلو خواننده هم متاسفم که گفته آخه حجاب نداشته!!!
آخه از خدا بی خبر
بچه 7 ساله چیه حجابش چی باش
مورچه چیه کله پاچش چی باش
به خانواده آتنا تسلیت میگم
امیدوارم غم آتنا کمرشونو خم نکنه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان