بازدید 12808
۱
گزارش

پایان دوراول دادگاه ایران وعربستان در سوییس

پیش از این تاج اعلام کرده بود احتمال دریافت خسارت دو سال گذشته بابت چنین تصمیمی وجود دارد که با توجه به نحوه رسیدگی به پرونده و حضور آن در جلسه میانجگری، امکان تحقق این امر بسیار ضعیف است.نتایج این مذاکرات که محرمانه است
کد خبر: ۷۱۲۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹ 13 July 2017
دور اول مذاکرات نمایندگان فوتبال ایران و عربستان در نشست حل اختلاف به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، دور اول مذاکرات نمایندگان فوتبال ایران و عربستان که برای حضور در نشست حل اختلاف راهی لوزان سوئیس شده‌اند، امروز (پنجشنبه) در دادگاه CAS برگزار شد و علیرضا اسدی نماینده ایران که تحت عنوان دبیرکل به این سفر اعزام شده است در این نشست مهم شرکت کرد.

در حال حاضر نیز از سوییس خبر می رسد اسدی به همراه وکلای ایرانی و سوییسی در حال شور هستند تا در دور دوم جله فوق که به احتمال زیاد عصر امروز برگزار می‌شود، مستندات نهایی درباره امنیت ایران و توافق در خصوص برگزاری دیدارهای نمایندگان دو کشور به میزبانی یکدیگر را ارائه کنند که در نهایت امکان تحقق این امر بعد از جلسه وجود خواهد داشت.

نتایج این مذاکرات که محرمانه است، از سوی مسئولان امر به رسانه ها اعلام خواهد شد. دور دوم مذاکرات هم برگزار می‌شود تا نتیجه‌ای از این مذاکرات حاصل شود. تیم مذاکره‌کننده فدراسیون فوتبال در حاشیه نشست حل اختلاف فوتبال ایران و عربستان، جلسه‌ای را با وکیل سوئیسی برگزار کردند.

البته پیش از این تاج اعلام کرده بود احتمال دریافت خسارت دو سال گذشته بابت چنین تصمیمی وجود دارد که با توجه به نحوه رسیدگی به پرونده و حضور آن در جلسه میانجگری، امکان تحقق این امر بسیار ضعیف است. در جلسه صبح امروز مقامات فوتبال عربستان‌سعودی همراه با وکیل انگلیسی در دادگاه عالی ورزش در سوییس حاضر شدند.

علیرضا اسدی که پیش از این به‌عنوان دبیرکل فدراسیون برای این جلسه معرفی شده بود، یکی از حاضران در جلسه بود. اعضای تیم مذاکره‌کننده فدراسیون فوتبال ایران در حاشیه نشست میانجی‌گری دادگاه CAS جلسه‌ای مشورتی با وکیل سوئیسی برگزار کردند.نتایج این مذاکرات که محرمانه است، از سوی مسئولان امر به رسانه ها اعلام خواهد شد. دور دوم مذاکرات هم برگزار می‌شود تا نتیجه‌ای از این مذاکرات حاصل شود.

اسدی، دادگاه CAS
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اسدی که اصلا انگلیسی بلد نیست مثل دوره قبل آبروی ایران را می برد.یکی بهتر نداشتند تا این شخص اعزام نشود.در فدراسیون فوتبالو باید گل گرفت.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان