بازدید 5891
۱
گزارش

پافشاری مشکوک اسپانسرپیامکی بر دربی دوستانه/بدون پخش زنده، استقبال کم!

پرسپولیس و استقلال تهران چند روزی است که در بند اسپانسر مشترک خود، دچار بی برنامگی و کلافگی شده اند. اسپانسر مشترک دو تیم، قدرتی ماورای تصور دارد و مشخص نیست با دربرداشتن کدام منافع مالی و اقتصادی، اینهمه لجاجت بر سر برگزاری آن وجود دارد
کد خبر: ۷۱۲۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 14 July 2017
عدم پخش زنده شهرآورد دوستانه استقلال و پرسپولیس در آلمان، برگزاری این دیدار بی معنی را  به یک لطیفه تلخ شبیه کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران که اردو های تدارکاتی پیش فصل خود را در کشور های اوکراین و ارمنستان برگزار می کنند، چند روزی است که در بند اسپانسر مشترک خود، دچار بی برنامگی و کلافگی شده اند.

آن گونه که پیداست، اسپانسر مشترک دو تیم، قدرتی ماورای تصور دارد و دو باشگاه پرطرفدار پایتخت، باید دل به خواسته آن بسته و هرگونه که شده، یک شهرآورد دوستانه را در آلمان و تنها یک هفته دیگر برگزار کنند. دیداری که می تواند تبعات گسترده ای برای بازنده داشته باشد و تیم برنده را بی دلیل تا ابر ها ببرد.

البته برگزاری شهرآوردها و دیدار های حساس تدارکاتی در اقصی نقاط دنیا، امری طبیعی و عادی به شمار می رود. همانگونه که چند روز دیگر شاهد یک ال کلاسیکوی دوستانه در آمریکا و یک داربی لندن در خاور دور خواهیم بود. ولی امری که کلافگی و ناراحتی طرفداران و کادرفنی دو تیم را در پی داشته، بی برنامگی در جهت برگزاری این دیدار است.

پافشاری مشکوک اسپانسرپیامکی بر دربی دوستانه/بدون پخش زنده، استقبال کم!

دیداری که حتی همین حالا نیز برگزاری یا عدم برگزاری آن قطعی و رسمی نشده و مشخص نیست با دربرداشتن کدام منافع مالی و اقتصادی، اینهمه لجاجت بر سر برگزاری آن وجود دارد. فاصله کم تا برگزاری این دیدار، قطع به یقین استقبال ایرانیان مقیم اروپا از آن را تحت الشعاع قرار خواهد داد و نمی توان انتظار استقبال چند 10 هزار نفری از این دیدار داشت. از آنجا که اروپاییان برخلاف ایرانی ها، باید از چند روز قبل به فکر حمل و نقل خود بوده و بلیط هتل و استادیوم را رزرو نمایند!

این بازی به ظاهر مهیج و حساس، حتی پوشش تلویزیونی نیز نخواهد داشت و طبیعتا حق پخش تلویزیونی نیز در کار نخواهد بود تا یکی از راه های منفعت بردن از این دیدار دوستانه نیز ملغی شود. طبیعتا دیداری که پوشش تلویزیونی ندارد و احتمالا با اقبال کم فوتبال دوستان مواجه خواهد شد، نمی تواند تبلیغات محیطی جذابی را نیز به خود جذب نماید.

حال پرسشی که در این میان وجود دارد، این است که این همه هیاهو و تلاش برای برگزاری دربی دوستانه، چه دلیلی دارد. بهتر نبود با برنامه ریزی مناسب، ضمن انجام یک دیدار از پیش تعیین شده، منافع مالی خوبی نصیب 2باشگاه محبوب پایتخت می شد؟ تا بدین ترتیب همانند باشگاه های سطح اول فوتبال، استقلال و پرسپولیس نیز بتوانند از اردو های پیش فصل خود درآمدی کسب کنند!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جناب اقای سردبیر
26.04.1396
با سلام

در مورد مسابقه فوتبال به عرض می رساند :
با توجه به تعطیلی مدارس المان اکثر ایرانی ها در مسافرت هستند

در المان همه برنامه ریزی برای اخر هفته دارند و نمی شود هر هفته تاریخ عوض کنند

وضعیت مبلغ بلیط ها معاوم نیست

این بازی در شرایط به نفع ایران نیست که به جام جهانی صعود کرده است

با توجه به باخت اخر پرسپولیس این بازی یک بازی جدی خواهد بود

امکان تحریک سکو ها زیاد است و امکان درگیری خیلی زیاد است که با عث ابروریزی خواهد بود

امید است دولت جلو این برنامه خطرناک را بگیرد

برمن – المان

هادی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل