بازدید 3785

ضرورت توسعه صنایع تبدیلی در شهرستان حمیدیه

نماینده مردم اهواز و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی،گفت: شهرستان حمیدیه به دلیل وجود مشکلات و محرومیت های بی شمار به خصوص در زیرساخت ها در حد یک روستای بزرگ باقی مانده است.
کد خبر: ۷۱۲۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲ 15 July 2017
جواد کاظم نسب الباجی در نشست شورای اداری شهرستان حمیدیه با حضور استاندار خوزستان و نمایندگان اهواز در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی اظهار کرد: امروز حمیدیه به دلیل فقدان زیرساخت های مختلف و دست و پنجه نرم کردن مردم آن با انوع مشکلات و محرومیت ها، متاسفانه در حد یک روستای بزرگ است و نیازمند انجام کارهای اساسی است.

 نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، به وجود کشاورزان متبحر و زمین های کشاورزی بسیار با کیفیت در این نقطه از خوزستان اشاره کرد و افزود: باتوجه به فصل کاشت برنج، باید حقابه مورد نیاز کشاورزان حمیدیه را افزایش دهید و همچنین رودخانه فورا لایروبی شود تا کشاورزی این شهرستان بیش از این از رونق نیفتد.

الباجی ادامه داد: باید از ظرفیت ها و امکانات در جهت رفع نیازهای شهرستان بهره جست.

این نماینده مردم در مجلس دهم، نبود بیمارستان و مراکز درمانی مناسب در این شهرستان را یک ضعف بزرگ عنوان کرد و گفت: تسریع در احداث و راه اندازی بیمارستان و تخصیص فوری زمین برای آن خواسته و مطالبه جدی ما از استاندار و متولیان امر است.

نماینده مردم اهواز و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی، توجه به میراث فرهنگی و صنایع دستی و همچنین توسعه صنایع تبدیلی در شهرستان حمیدیه را یک ضرورت جدی دانست.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار