بازدید 4290
۱
عسگراولادی:

دلایل تفکیک وزارت صنعت،معدن وتجارت مشخص نیست

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با تأکید بر اینکه دلیل تفکیک بخش بازرگانی از وزارت صنعت و معدن باید مشخص شود، گفت: این کار نیازمند 6 ماه مطالعه و کار کارشناسی است.
کد خبر: ۷۱۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸ 15 July 2017
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با تأکید بر اینکه دلیل تفکیک بخش بازرگانی از وزارت صنعت و معدن باید مشخص شود، گفت: این کار نیازمند 6 ماه مطالعه و کار کارشناسی است.

اسدالله عسگر‌اولادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد ارائه لایحه تفکیک وزارتخانه ادغام شده صنعت، معدن و تجارت به مجلس، گفت: این کار نیازمند بررسی و کار کارشناسی است.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه باید دلیل تفکیک روشن شود، افزود: همچنین باید مشخص شود که وظایف وزارتخانه‌های بازرگانی و صنعت و معدن که قرار است تشکیل شود، چیست.

وی با تأکید بر اینکه تفکیک بخش بازرگانی از صنعت و معدن باید فعلا به حالت تعلیق درآید، گفت: با مطالعه و تحقیق باید مشخص شود که این کار به مصلحت اقتصاد است یا خیر و اگر مصلحت بود، انجام شود و در غیر این صورت نباید انجام شود.

عسگراولادی بیان داشت: به نظر می‌رسد، این کار باید 6 ماه به عقب بیفتد تا کارهای مطالعاتی در رابطه با آن انجام شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دلیل میخوای اینم دلیل:
دربحث ادغام ،دلیل مخالفت تولیدکننده نفعیست که از وضع کنونی میبرد چون قبلا بازرگانی ناظر برتولید بود اما با ادغام،بخش نظارت وتولید یکی شد،یعنی درحقیقت خود بخش تولید ،تایید محصول رانیزبرعهده دارد.همچنین درخصوص بخش کشاورزی باید گفت که بعد ازسپردن تنظیم بازار به بخش کشاورزی،هم کشاورزی خوابیده وهم بازار،مثالش میوه شب عید.درضمن،بازرگانی تنها واردات نیست بلکه صادرات کشوررانیزبرعهده دارد.بنابراین انتظار میرود نمایندگان محترم درجهت منفعت مردم قدم بردارند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر