بازدید 6493
۱
واکنش

تاج:حرف عابدینی را محکوم می کنم،مثلث و مربع نداریم!

کد خبر: ۷۱۲۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۹ 17 July 2017
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: سوپرکاپ حتما باید برگزار شود اما زمانش را باید سازمان لیگ مدیریت کند.این در حالی است که سازمان لیگ فوتبال تأکید دارد سوپرکاپ باید در تاریخ 30 تیر برگزار شود. یعنی پرسپولیس، قهرمان لیگ برتر شانزدهم باید یک روز قبل از دربی آلمان، در ورزشگاه آزادی مقابل نفت تهران قرار بگیرد!

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی تاج درباره بدهی‌های باشگاه‌های لیگ برتری از جمله نفت تهران گفت: ما مسیری را با مجلس شورای اسلامی پیش می‌رویم. پالس‌هایی را به مجلس فرستاده‌ایم. توجه داشته باشید که این حرف‌ها را زمانی می‌زنیم که حال فوتبال خوب است. ما در زمان بد، این حرف‌ها را نمی‌زنیم. الان که در بهترین شرایط قرار داریم، بزرگترین اخطارها را به مسئولان کشور می‌دهیم. ما باید گا‌م‌های مؤثری برداریم. اگر این اتفاق نیفتد حتما دچار اشکال جدی می‌شویم. یکی از این موارد هم باشگاه نفت تهران است.

وی در واکنش به صحبت‌های امیر عابدینی، رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال که گفته بود مثلثی در فدراسیون فوتبال هست و همه تصمیمات را وتو می‌کند، تأکید کرد: من این حرف را محکوم می‌کنم چون حرف درستی نیست. همان‌طور که می‌دانید هیات رئیسه ما جلسه تشکیل داده است. برداشتن و گذاشتن دبیرکل یا برداشتن هر مسئولی در کمیته‌ها، در اختیار رئیس فدراسیون فوتبال است اما برای گذاشتن هر فردی باید مصوبه هیات رئیسه را داشته باشیم. 

تاج ادامه داد: ابتدا سرپرست می‌گذارند و بعد اگر خواستند او را دائمی کنند، باید هیات رئیسه تأیید کند. حداقل در این مورد، تمام اعضای هیات رئیسه در جریان بودند. مثلثی در کار نیست و مربعی هم در کار نیست! همه اعضای هیات رئیسه در جریان همه اتفاقات فدراسیون هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یکی از بهترین کارهای فدراسیون عزل همین عابدینی است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل