بازدید 5555

رئال مادرید2017/18،اسپانیایی‌ترین کهکشان 12فصل اخیر

کیکو کاسیا، روبن یانیز، ناچو، راموس، وایخو، کارواخال، یورنته، ایسکو، سبایوس، وازکز، موراتا، مایورال و آسنسیو 13 بازیکن اسپانیایی ترکیب کنونی رئال مادرید را تشکیل می‌دهند
کد خبر: ۷۱۲۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶ 16 July 2017
با آمدن سبایوس، حالا تعداد اسپانیایی‌های رئال مادرید به 13 رسید تا رکورد جدیدی در دهه اخیر ثبت شود.

به گزارش تابناک ورزشی، رئال مادرید در ادامه روند بومی سازی خود، با به خدمت گرفتن و برگرداندن چند استعداد اسپانیایی، حالا 13 بازی اسپانیایی در ترکیبش دارد که از سال 2004 تاکنون بی سابقه بوده است.

به گزارش marca، رئال مادرید در دوره دوم ریاست فلورنتینو پرز و به خصوص در سال‌های اخیر، توجه ویژه‌ای به جذب استعدادهای اسپانیایی داشته است. کهکشانی‌ها سال به سال بومی‌تر می‌شوند. حالا و با آمدن بازیکنانی چون سبایوس، وایخو، یورنته و مایورال، رئال مادرید در لیست 25 نفره خود، 13 اسپانیایی دارد و به عبارت دیگر، بازیکنان خارجی در اقلیت هستند.

کیکو کاسیا، روبن یانیز، ناچو، راموس، وایخو، کارواخال، یورنته، ایسکو، سبایوس، وازکز، موراتا، مایورال و آسنسیو 13 بازیکن اسپانیایی ترکیب کنونی رئال مادرید را تشکیل می‌دهند. البته سرنوشت چند تن از این بازیکنان هنوز مشخص نیست و احتمال جدایی آنها وجود دارد. اما چنین چیزی از فصل 2004/05 در تیم اول مادرید سابقه نداشته است. در آن تیم کاسیاس، سالگادو، هلگرا، رائول، مورینتس، سزار، گوتی، براوو، پورتیو، سلادس، پاون، مخیا و دیگو لوپز، 13 بازیکن بومی رئال مادرید را تشکیل می‌دادند.پرز که در اولین دوره ریاستش اسپانیایی‌های حاضر در تیم را کاهش داده بود، حالا برای جذب استعدادهای اسپانیایی درنگ نمی‌کند.

رئال مادرید2017/18،اسپانیایی‌ترین کهکشان 12فصل اخیر
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار