بازدید 6055

بازی بامهره های تکراری دربوکس/نهرودی مدیرتیم‌ ملی شد

دایره انتخاب های ناطق نوری در بوکس ایران از تعداد انگشت های یک دست هم خارج نمی شود و او نزدیک به سه دهه است که مشتزنی ایران را به گوشه رینگ برده و دست از ریاست این فدراسیون غبارگرفته بر نمی دارد.
کد خبر: ۷۱۳۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳ 16 July 2017
با تصمیم مسئولان همیشگی (!) فدراسیون بوکس، حسین نهرودی بار دیگر و برای چندمین بار به عنوان مسوول تیم‌های ملی بوکس منصوب شد.

به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از سایت رسمی فدراسیون بوکس، با پیشنهاد روح الله حسینی نایب رئیس و موافقت احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس، حسین نهرودی که در المپیک لندن سرمربی تیم ملی بود، از این پس به عنوان مدیر تیم های ملی مشغول به کار خواهد بود.

نهرودی در حکمی از سوی رئیس فدراسیون بوکس به این سمت منصوب شد. دایره انتخاب های ناطق نوری در بوکس ایران از تعداد انگشت های یک دست هم خارج نمی شود و او نزدیک به سه دهه است که مشتزنی ایران را به گوشه رینگ برده و دست از ریاست این فدراسیون غبارگرفته بر نمی دارد.

افراد در بوکس ایران جابه جا می شوند و به فراخور زمان جای خود را به نفرات آشنا می دهند. هیچ فکر جوان و جدیدی به این مجموعه تزریق نمی شود و همچنان این سیاستمدار مازندرانی بر بوکس ایران سایه انداخته است.

بازی بامهره های تکراری دربوکس/نهرودی مدیرتیم‌ ملی شد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار