بازدید 10549
گزارش

صداوسیما به اسپانسر پیامکی باج نداد/مخالفت با آنتن فروشی جای حق پخش

تقاضای دریافت دقایق زیادی از آنتن قبل و میان برنامه این بازی به نوعی فروکردن پا در کفش رسانه ملی بود که مورد موافقت واقع نشد. بدون پخش زنده هم هیچ درآمدی جز بلیت فروشی که ضمانتی در آن نیست، وجود ندارد
کد خبر: ۷۱۳۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳ 16 July 2017
طبق اعلام اسپانسر دیدار داربی، آن‌ها هنوز با صدا و سیما برای پخش زنده دیدار داربی به توافق نرسیده‌اند و به همین دلیل داربی احتمالا لغو می‌شود. حرف های شیرازی نشان می دهد که رسانه ملی حاضر به باج دادن به این شرکت خصوصی زیاده خواه نشده است.

 به گزارش تابناک ورزشی، تلویزیون به تقاضاهای عجیب و غریب حامی پیامکی استقلال و پرسپولیس جواب منفی داد و حاضر نشد در ازای امتیازاتی که این شرکت خصوصی از آنتن زنده می خواهد ، حق پخش بازی دربی در آلمان را بدست بیاورد.

بازرگانی صداوسیما متوجه شد که این شرکت که توسط یک چهره مشخص و آشنای تبلیغات فوتبال اداره می شود در ازای اعطای حق پخش بازی، در پی امتیازاتی است که تا حالا سابقه نداشته به بخش خصوصی داده شود. این شرکت با عنوان کردن اینکه پول نقد نمی خواهد، مدیران صداوسیما را پای میز مذاکره کشاند اما تقاضای دریافت دقایق زیادی از آنتن قبل و میان برنامه این بازی به نوعی فروکردن پا در کفش رسانه ملی بود که مورد موافقت واقع نشد.

در صورتی که این دیدار لغو شود، دیگر نیازی به تغییر تاریخ سوپر جام نیست و این بازی در همان تاریخ ۳۰ تیر برگزار می‌شود. مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال از احتمال لغو داربی سخن گفته، اسپانسر سرخابی‌ها اصرار دارد که داربی در همان تاریخ مقرر برگزار خواهد شد اما سازمان لیگ فوتبال ایران رسما اعلام کرد: مسابقه سوپرجام جام بین قهرمان لیگ برتر و قهرمان جام حذفی فصل گذشته، طبق تاریخ اعلام شده قبلی در مورخ ۳۰ تیرماه روز جمعه در ورزشگاه آزادی و راس ساعت ۲۱ برگزار می‌شود.

با توجه به اعلام رسمی سازمان لیگ، به نظر نمی‌رسد که مجالی برای برگزاری داربی دوستانه در آلمان وجود داشته باشد.

حالا مشخص نیست این شرکت با چه تضمامین مالی دو تیم بزرگ ایران را سردرگم کرده و هفته هاست ذهن بازیکنان را درگیر مسابقه ای کرد که از ابتدا نه استادیومش مشخص بود و نه درآمد اقتصادی آن برای دو تیم مشخص بود.

صداوسیما به اسپانسر پیامکی باج نداد/مخالفت با آنتن فروشی جای حق پخش
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان