بازدید 5275

واکنش مدبر به دادن پروژه بدون مزایده به اقوام یک مسوول!

در 4 سال گذشته هم حتی یک پروژه را هم کلنگ نزدیم و فارغ از بحث‌های سیاسی و اینکه آیا موافق آنها هستیم یا نیستیم، تعهدات را عملیاتی کردیم و فقط پروژه‌ها را تکمیل کردیم.ما هیچ وقت در شرکت توسعه توصیه پذیر نبودیم
کد خبر: ۷۱۳۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷ 16 July 2017
مهندس مدبر در نشست خبری امروز در پاسخ به این سوال که شایعه شده برخی از ورزشگاه‌های اطراف تهران را بدون برگزاری مزایده به اقوام یکی از مسئولین داده‌اید و آن هم سازه‌ها را از بتنی به آهنی تغییر داده است، گفت: این یک شایعه است و هیچگاه چنین اقدامی را انجام ندادیم. 

به گزارش تابناک ورزشی، رییس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: رویکرد خود را تغییر دادیم و سعی کردیم ارزان‌سازی را به جای گران‌سازی انجام دهیم و همچنین سرعت ساخت پروژه‌ها را نیز بالا ببریم. ما در 4 سال گذشته هم حتی یک پروژه را هم کلنگ نزدیم و فارغ از بحث‌های سیاسی و اینکه آیا موافق آنها هستیم یا نیستیم، تعهدات را عملیاتی کردیم و فقط پروژه‌ها را تکمیل کردیم اما هیچ کلنگ‌زنی انجام ندادیم. اینکه اقدامات گذشته درست یا غلط است بحث الان ما نیست اما سبک‌سازی یکی از برنامه‌های ما است و در مورد سازه‌ها فکر کردیم و مشاوران ما این پیشنهاد را دادند.

مدبر تاکید کرد: در خصوص واگذاری ورزشگاه‌های اطراف تهران هم دو مرحله مناقصه انجام شد، مرحله اول دو شرکت حضور پیدا کردند که براساس قانون چون باید 3 شرکت حضور پیدا می‌کردند مناقصه تجدید شد و در مرحله دوم هم یک شرکت آمد و عددی که پیشنهاد داد تنها 5 درصد پایین‌تر از تراز مشاور بود و مناقصه کاملا روند قانونی را طی کرد. ما هیچ وقت در شرکت توسعه نه توصیه پذیرفتیم و نه حرف کسی را که بگوید مثلا فلان پروژه را به فلانی بدهید و البته کسی هم حتی در یک مورد هم چنین چیزی را از ما نخواست.

واکنش مدبر به دادن پروژه بدون مزایده به اقوام یک مسوول!

 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها