بازدید 8934
۳

۱۰ بازیکن بالای ۳۰ سال در فهرست استقلال!

استقلال با حضور پژمان منتظری، مجتبی جباری و سرور جباروف، حالا بیشتر از تمام تیم‌های لیگ برتری بازیکن مسن در اختیار دارد. خیلی بیشتر از رقیب دیرینه و سنتی‌اش
کد خبر: ۷۱۳۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹ 18 July 2017
اگر از این سبک خرید در استقلال انتقاد کنیم و پرسپولیس را مورد تقدیر قرار بدهیم دوباره به یک صحبت کلیشه‌ای بر می‌خوریم. اینکه فوتبال سن و سال نمی‌شناسد و سپس نمونه‌هایی چون مهدی رجب زاده، رضا عنایتی و خیلی‌های دیگر. 

به گزارش تابناک ورزشی، عنایتی، رجب زاده و ابراهیم صادقی استثناهایی بودند که ترجیح دادند تا سن سی و چند سالگی بازی کنند و از زمین فوتبال جدا نشوند. آیا همین چند بازیکن می‌توانند ملاکی باشند برای اینکه بگوییم فوتبال سن و سال نمی‌شناسد و دوباره حرف‌های تکراری به زبان بیاوریم؟ 

استقلال از این حیث، در فصل نقل و انتقالات شکست خورده و از قافله مدعی‌ها عقب مانده است. اینکه بازیکنان باتجربه و اسم و رسم دار جذب یک تیم شوند قطعا نمی‌تواند ملاکی برای موفقیت باشد.

استقلال با حضور پژمان منتظری، مجتبی جباری و سرور جباروف، حالا بیشتر از تمام تیم‌های لیگ برتری بازیکن مسن در اختیار دارد. خیلی بیشتر از رقیب دیرینه و سنتی‌اش یعنی پرسپولیس که فقط نام 3 بازیکن بالای 30 سال را در فهرست خود قرار داده است. مهدی رحمتی (35)، لئوناردو پادوانی (33)، پژمان منتظری (33)، خسرو حیدری (34)، وریا غفوری(30)، امید ابراهیمی (30)، مجتبی جباری (34)، جابر انصاری (30)، هرایر مگویان (30) و سرور جباروف (34)، 10 بازیکن بالای 30 سال استقلال محسوب می‌شوند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
جوانگرایی منصوریان
تیم پیرمردها
من که پیرم و می لرزم ، به صد جوون می ارزم!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر