بازدید 3235

جوی آرام و ترافیکی روان در جاده ها

کد خبر: ۷۱۳۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷ 18 July 2017
مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر وضعیت جوی و ترافیکی غالب محورهای مواصلاتی کشور آرام و روان گزار شده است و گزارشی از مه گرفتگی محورها و گرد وغبار دریافت نشده است.

ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوين(از پايانه شهيد کلانتری تا پل فرديس) و  باند جنوبی آزادراه تهران-کرج (از پل فرديس تا پل کلاک و گرمدره) نیمه سنگین گزارش شده است.

محورهای مسدود عبارت است از:

    محور شمشک به دیزین به علت انجام عملیات انفجار راهسازی.
    محور اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان.
    محور استهبان-نی ریز در استان فارس.
    محور فرعی رودبار-کهنوج-قلعه گنج در جنوب استان کرمان.
    محور ایلام-صالح آباد محدوده ماربره در استان ایلام بعلت ریزش پل مسدود می باشد.

محورهای دارای محدوديت تردد عبارتند از:

    آزادراه قم به تهران تا 20 شهریور محدوده عوارضی تا کیلومتر 12.5 روزهای شنبه , یکشنبه , دوشنبه , چهارشنبه هر هفته از ساعت 08:00 الی 17:00 و روزهای سه شنبه از ساعت 08:00 الی 12:00 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

    محور کرج-چالوس تا 20 شهریور محدوده میدان امیر کبیر تا تونل کندوان-کیلومتر صفر تا 75  روزهای شنبه , یکشنبه , دوشنبه , سه شنبه هر هفته از ساعت 08:00 الی 17:00 و روزهای چهار شنبه از ساعت 08:00 الی 12:00 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

    آزادراه رشت-قزوین تا 20 شهریور روزهای شنبه , یکشنبه , دوشنبه , سه شنبه هر هفته از ساعت 08:00 الی 18:00 و روزهای چهار شنبه از ساعت 08:00 الی 14:00 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

    آزادراه قم به تهران تا 31 مرداد ماه محدوده کیلومتر صفر تا 30 حدفاصل عوارضی حرم تا پل فرودگاه امام خمینی(ره) روزهای شنبه , یکشنبه , دوشنبه , چهارشنبه هر هفته از ساعت 08:00 الی 18:00 و روزهای سه شنبه و پنج شنبه  از ساعت 08:00 الی 14:00 به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

    محور بوئین زهرا-اشتهارد حدفاصل انتهای حوزه تا محدوده شهری و محور اشتهارد-ماهدشت حدفاصل انتهای محدوده شهری تا پلیس راه ماهدشت و محور ماهدشت-کیانشهر از کیلومتر صفر تا 45  - تا 20 شهریور روزهای شنبه , یکشنبه , دوشنبه , سه شنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 07:00 الی 17:00 به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.
    محور هراز در استان های مازندران و شرق تهران از ساعت 06:00 الی ساعت 18:00 امروز جهت انجام عملیات راهسازی مسدود خواهد شد.در زمان انسداد, تردد از سایر محورهای شمالی صورت می پذیرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر