بازدید 4006

در سال تولید و اشتغال، نه تولید قامت قد کرد و نه اشتغال سامان یافت

نماینده مردم شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکسری از مشکلات کشور به سران قوا بازمی گردد، گفت: سران قوا در جلسات خود به فکر حل مشکلات حوزه تحت امر خود باشند.
کد خبر: ۷۱۳۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸ 18 July 2017
جهانبخش محبی نیا در نشست علنی امروز (سه شنبه 27 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود  با اشاره به نطق ها و تذکرات شفاهی و کتبی نمایندگان در مجلس شورای اسلامی به مسئولان دستگاه های اجرایی گفت: در این نطق ها، نمایندگان از وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم منطقه خود ناله سر می دهند. حالا مسئله اینجاست که چه کسانی بای به این تذکرات و دردها توجه کنند و ما برای چه کسانی صحبت می کنیم. آیا نهادی یا سازمانی هست که ما حرف ما نمایندگان را گوش دهد؟

نماینده مردم شاهین دژ، تکاب و میاندوآب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکسری ازاین مشکلات به سران قوا بازمی گردد و ما از آنها می خواهیم که در جلسات خود به مسائلی که مربوط به حوزه تحت امر شما است، رسیدگی کنید و اگر مشکلاتی وجود دارد که حل آن به فراتر از اختیارات قانونی روسای قوا برمی گردد، آنها را به استحضار مقام معظم رهبری برسانید. چرا که ما مطمئن هستیم که معظم له از ارائه پیشنهادات و راه حل ها برای حل مشکلات مردم استقبال می کنند.

محبی نیا با بیان اینکه آنچه به جایی نرسد، فریاد است، گفت: نباید چشم بر واقعیت ها ببندیم، به عنوان مثال مقام معظم رهبری امسال را به نام تولید و اشتغال نامگذاری فرمودند؛ اما من با علم و آگاهی اعلام می کنم که نه تولید قامت قد کرد و نه اشتغال به سروسامان رسید. اقصاد مقاومتی و سیاست های کلی نیز چنین سرنوشتی را پیدا خواهد کرد. به ما بگویید در این کشور چه کسی مسئول است؟/
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان