بازدید 2211

درخواست فرانسه از روسیه برای محکومیت اعلام استقلال دونتسک

پاریس طی درخواستی از مسکو خواستار محکومیت اعلام استقلال دونتسک توسط روسیه شد.
کد خبر: ۷۱۳۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰ 18 July 2017
پاریس طی درخواستی از مسکو خواستار محکومیت اعلام استقلال دونتسک توسط روسیه شد.

به گزارش فارس، وزارت امور خارجه فرانسه امروز سه‌شنبه از درخواست پاریس از روسیه برای محکوم کردن اعلام استقلال دونتسک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه در اظهاراتی در این خصوص اعلام کرد: «ما از روسیه می‌خواهیم اعلام استقلال دونتسک را که ناقض توافقات مینسک است و مذاکرات نورماندی را به ناکامی می‌کشاند، محکوم کند. روسیه باید تلاش‌های خود برای پایان دادن به جنگ و مناقشه را تشدید کند.»

درخواست فرانسه از روسیه برای محکوم کردن اعلام استقلال دونتسک در حالیست که «الکساندر زاخارچنکو» رئیس جمهوری خودخوانده دونتسک امروز طی نشست ویژه‌ای در دونتسک اعلام کرد که اوکراین نشان داده حکومتی توانمندی نیست و نمی‌تواند جنگ داخلی را متوقف کند و افزود که راه خروج از این بن‌بست، ایجاد حکومت جدید مالوراسیا است و این دوره انتقالی سه سال زمان می‌برد.

این در حالیست که آلمان نیز که از جمله کشورهای شرکت کننده در مذاکرات نورماندی است، امروز با غیرقابل قبول خواندن اعلام استقلال دونتسک، آن را محکوم و اعلام کرد که آقای زاخارچنکو حق قانونی ندارد تا درباره این بخش از اوکراین صحبت کند و همچون فرانسه از روسیه خواست که این اقدام دونتسک را محکوم کند.

جمهوری خودخوانده دونتسک در شرق اوکراین امروز با اعلام تشکیل یک کشور جدید و مستقل به نام «مالوروسیا» (به معنای روسیه کوچک)، اعلام استقلال کرد.

قانون اساسی مالوروسیا پس از انجام همه‌پرسی و مذاکرات گسترده تدوین و تصویب خواهد شد. مالوروسیا به عنوان یک دولت مستقل فدرال با پایتخت دونتسک و به عنوان جایگزینی برای اوکراین معرفی شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها