بازدید 4525

آرمینیا جایگزین پرسپولیس شد/ احتمال سفر استقلال به آلمان

مسئولان باشگاه استقلال همچنان منتظر پاسخ نهایی اسپانسر برای سفر به آلمان هستند.
کد خبر: ۷۱۳۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸ 19 July 2017

به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا منصوریان روز گذشته از عدم برگزاری دربی گلایه کرد و مدعی شد روی پولی که اسپانسر بابت برگزاری این دیدار با این باشگاه قول داده حساب کرده است.

از طرفی استقلالی‌ها منتظر دریافت 30درصد پیش قسط قرارداد ابتدایی خود هستند و به همین علت به هر شکل ممکن تصمیم دارند با اسپانسر خود همکاری کنند. در این بین ظاهرا اسپانسری که تدارک سفر دو تیم به آلمان را دیده بود تصمیم دارد این بار تنها استقلال را راهی آلمان کند و حتی یک دیدار دوستانه در همان تاریخ دربی با آرمینیا بیله‌فلد تدارک ببیند.

از آنجا که حدود 7200 بلیط نیز برای دربی در آلمان فروخته شده بود اسپانسر این باشگاه در تلاش است تا به هر شکل ممکن مانع پرداخت خسارت به فدراسیون فوتبال آلمان شود و به همین دلیل در حال رایزنی است که دیدار استقلال و آرمینیا بیله فلد در ورزشگاه شکوآره‌نا برگزار شود و در این بین مسئولان باشگاه و علیرضا منصوریان هم موافقت خود را با این مساله اعلام کرده‌اند.

در صورتی که استقلالی‌ها به آلمان سفر نکنند این تیم روز شنبه در دیداری دوستانه به مصاف بادران تهران خواهد رفت تا خود را برای حضور در لیگ برتر آماده کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان