بازدید 6341

تشییع پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در بهبهان

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بهبهان گفت: پیکر پاک ۵ شهید دوران دفاع مقدس در بهبهان تشییع می‌شود.
کد خبر: ۷۱۴۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۲ 19 July 2017
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بهبهان گفت: پیکر پاک ۵ شهید دوران دفاع مقدس در بهبهان تشییع می‌شود.

نعمت‌الله نیری در گفت‌وگو با تسنیم در اهواز اظهار داشت: همزمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) شهرستان بهبهان میزبان 5 شهید دوران هشت سال دفاع مقدس می‌شود.

وی بیان کرد: آئین تشییع پیکر پاک این شهدای والامقام در روز پنج‌شنبه 29 تیر ماه همزمان با سالروز شهادت رئیس مذهب جعفری با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده‌های معظم شهدا از ساعت 9:30 صبح آغاز می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بهبهان گفت: آئین تشییع پیکر پاک شهدای دفاع مقدس از کنار مزار 5 شهید گمنام آرمیده در پارک شهید شریف‌نیا بهبهان آغاز می‌شود و تا گلزار شهدا ادامه دارد.

وی گفت: پس از آن پیکر پاک و مطهر 2  تن از این شهدای والامقام به شهر منصوریه منتقل می‌شود و در نقطه مشخص شده در یکی از پارک‌های این منطقه آرام می‌گیرد.

نیری در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین پیکر پاک یک شهید دیگر نیز پس از تشییع در تیپ امام حسن مجتبی(ع) مستقر در بهبهان آرام می‌گیرد تا زیارتگاه سبزپوشان سپاه شود.

وی تصریح کرد: پیکر پاک دو تن از شهدای جاویدالاثر شهرستان بهبهان نیز پس از سال‌ها بی‌نشانی شناسایی شد نیز فردا تشییع می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بهبهان یادآور شد: یکی از این شهدای گلگون کفن شهید سید ماندنی موسوی فرزند حمدالله است و شهید دیگر نیز شهید رضا شجاعی نام دارد که هر دو شهید در عملیات خیبر در اسفند سال 1362 به شهادت رسیدند که پیکرهای پاک این شهدا نیز پس از تشییع در منزلگاه ابدی خود آرام می‌گیرند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر