بازدید 5213
۱
سوژه

نامه تهدیدآمیزجدیداسپانسروطلب خسارت ازپرسپولیس و استقلال/اعتراف به سوداندک دربی درآلمان

این شرکت که گفته می شود پولی برای پرداخت 30درصد پیش پرداخت ابتدای فصل ندارد و هیچ رقمی به حساب دو تیم واریز نکرده است، حالا دست پیش گرفته و در موضع طلبکار ، خواستار دریافت خسارت شد.
کد خبر: ۷۱۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸ 19 July 2017
همانطور که انتظار می رفت اسپانسر پیامکی سرخابی ها بعد از ناتوانی در برگزاری دربی نمایشی و تبلیغاتی و کسب درآمد جدید از نام این دو تیم، ادعای خسارت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، مدیر شرکت خصوصی گمنامی که امتیاز واسطه گری بین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با یکی از اپراتورهای تلفن همراه کشور را به عنوان مسوول سامانه پیامکی برعهده گرفته است، بدون اینکه شرایط را برای برگزاری مناسب این مسابقه در آلمان و پخش زنده آن فراهم کند، توپ را به زمین پرسپولیس و استقلال انداخت و به وضوح تهدید به دریافت غرامت کرد!

این شرکت که گفته می شود پولی برای پرداخت 30درصد پیش پرداخت ابتدای فصل ندارد و هیچ رقمی به حساب دو تیم واریز نکرده است، حالا دست پیش گرفته و در موضع طلبکار ، خواستار دریافت خسارت شد.

علیرضاشیرازی که طی چند هفته اخیر با شیوه بازی با افکارعمومی شهرت زیادی کسب کرد و هر روز با یک خبر در رسانه ها مانور داد، حالا نامه دومی به مدیران عامل دو باشگاه دولتی ارسال کرده و در آن اولتیماتوم داد که تا امشب بگویند برای دیدار دربی دوستانه به آلمان می روند یا نه؟!

او در ادامه به صراحت، دم از دریافت غرامت زده است و مشخصا اعلام کرده حتی اگر دو تیم در آلمان به میدان بروند هم مسوول سود اندک حاصل از دیدار هستند!! این فرد، هیچ اشاره ای به عجز و ناتوانی مدیریتی اش در اجاره یک استادیوم استاندارد در سرزمین ژرمن ها نکرد که برای دو هفته بارها شهر میزبان این مسابقه را تغییر داد و سرانجام با پادرمیانی علی دایی و استفاده از آبرو و اعتبار او در بیله فلد موفق شد نظر موافق آلمانی ها را به دست بیاورد.

این شرکت که به منظورهای خاصی در کیش ثبت شده ولی کل اقداماتش در یکی از خیابان های شمال تهران انجام می شود، احتمالا در اقدام بعدی ، عدم انجام تعهدات مالی عادی خود را به همین موضوع گره می زند و بیش از پیش طلبکار می شود. مدیر این شرکت که در عدم انجام تعهداتش ید طولایی دارد و پس از یک دوره بازداشت توسط نهادهای نظارتی ، در پرونده تبلیغات محیطی چندسال قبل هم با فدراسیون فوتبال به مشکل خورده بود و در دوره ریاست تاج بر سازمان لیگ پرونده ای در دادگاه به همین منظور گشوده شد، حالا دو سالی است که از راه پیامک و از جیب مردم درآمد هنگفتی کسب کرده است .

این شرکت که با اعتراض باشگاه های طرف قراردادش به خصوص پرسپولیسی ها مواجه شده بود و حتی کار را به استعفای طاهری هم کشاند، حالا بهانه خوبی برای عدم انجام تعهدات پیدا کرده است. پیش از این، حملات این چهره تبلیغاتی به سازمان صداوسیما برای پخش تبلیغات بمباران گونه اش برای جذب پیامک از جیب مردم، با واکنش شدید اغلب رسانه ها مواجه شده بود.

نامه شیرازی به مدیران عامل دو باشگاهی که 40میلیون هوادار دارند را بخوانید تا خودتان متوجه ماجرا بشوید..

نامه تهدیدآمیزجدیداسپانسروطلب خسارت ازپرسپولیس و استقلال/اعتراف به سوداندک دربی درآلمان


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ینی واقعا 2 تیم پرسپولیس و استقلال اینقدر عاجزن از اینکه خودشون سامانه پیامکی راه بندازن تا دست این زالو صفتا از جیب مردم قطع بشه؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار