بازدید 3964
۲

باز هم مدیر عامل کاسپین برکنار شد!

مدیر عامل موسسه اعتباری کاسپین که چندی پیش به این سمت منصوب شده بود، برکنار شد.
کد خبر: ۷۱۴۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰ 19 July 2017
مدیر عامل موسسه اعتباری کاسپین که چندی پیش به این سمت منصوب شده بود، برکنار شد.

به گزارش ایسنا، در جریان مسایل پیش آمده برای موسسه اعتباری کاسپین و مشکلاتی که در نتیجه قصور هیات مدیره این موسسه ایجاد شد، در اردیبهشت ماه بود که تغییراتی در ترکیب هیات مدیره این موسسه ایجاد و "متحمل" به عنوان مدیر عامل کاسپین برکنار شد.

در حالی هیات مدیره تصمیم به انتصاب محمد جعفر افتخار به عنوان جایگزین متحمل گرفت که طولی نکشید این انتخاب نیز پایدار نماند و بار دیگر مدیرعامل برکنار شد.

امروز در جلسه ای که هیات مدیره موسسه اعتباری کاسپین برگزار کرده، تصمیم به برکناری افتخار گرفته و علی نعیمی، رییس هیأت مدیره را به عنوان سرپرست موسسه انتخاب کرده است.

گرچه دلایل این برکناری هنوز توضیح داده نشده اما به هر حال در روزهای اخیر سپرده گذاران تعاونی های زیرمجموعه کاسپین به شدت نسبت به مواضع افتخار در جریان تعیین تکلیف سپرده گذاران معترض شدند.

موسسه اعتباری کاسپین از گردآوری هشت تعاونی غیرمجاز منحل شده ایجاد و در پایان سال ١٣٩٤ مجوز فعالیت از بانک مرکزی را دریافت کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
یکی ازکارمندان سازمان تامین اجتماعی که متاسفانه بابیماری مهلک سرطان دست وپنجه نرم میکنه علاوه بررنج واندوه ودردبیماری وعدم توجه اداره ای که درآنجامشغول بوده وبعدازعدم توانایی جسمی ایشان رابه کلی فراموش کرده ،فردموردنظرمتاسفانه مبلغی که باهمکاری همسرمعلمش پس اندازکرده بوددرکاسپین (فرشتگان)سپرده گذاری کرده وباوضع موجوددراسترس واضطراب شدیدی گرفتارشده است وبرخلاف شعاروزارت بهداشت وعلوم پزشکی(طرح سلامت)تمام داروندارش رو صرف هزینه بیمارستان ودوا ودرمان کرده وحتی با بانک مرکزی نیزدرهمین رابطه مکاتبه کرده ولی متاسفانه هیچگونه اعتنایی ازطرف بانک مرکزی صورت نگرفته ومختصرجوابی نیز بهش ندادند.درموردکارمندی حرف می زنم که اکثرمراجعه کنندگان به سبب وجدان کاری منحصربه فردی که ایشان داشتند سراغ ایشان رو می گرفتندولی سازمان مربوطه نیزمتاسفانه بکلی فراموشش کرده وحمایت درخور شان ایشان نمیکند
ننگ با رنگ پاك نمي شود ..... بانك مركزي : چي بود .... كي بود .... كجا بود ...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار