بازدید 4751

کمپین مخالفت باعزل طاهری درصفحه وزیر ورزش

بعد از صحبت های داورزنی، هواداران پرسپولیس در حمایت از طاهری، سرپرست قرمزپوشان به صفحه وزیر ورزش در اینستاگرام هجوم بردند و از او خواستند که این کار را نکند
کد خبر: ۷۱۴۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵ 19 July 2017
معاون قهرمانی وزیر ورزش که همین اواخر با طاهری بر سر اسپانسر باشگاه به مشکل خورده بود، حرف از احتمال تغییر مدیریت پرسپولیس زد و همین موضوع آرامش اردوی پرسپولیس را سلب کرد. 

به گزارش تابناک ورزشی، خبر احتمال تغییر سرپرست پرسپولیس یعنی علی اکبر طاهری و آمدن نبی دبیرکل محبوب کی روش در فدراسیون، بعد از اینکه با لبخند و مصاحبه دوپهلوی داورزنی مواجه شد، جان گرفت و حالا فقط مانده امضای وزیر که دوماه است می خواهد لیست مدیران جدید قرمز را اعلام کند.

داورزنی اینکه نبی، دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال یکی از گزینه های جدی جانشینی علی اکبری طاهری است را تایید و او را مدیری کارآمد دانست که انتخابش منوط به تایید وزیر ورزش و جوانان است. 

با این حال بعد از این صحبت های داورزنی، هواداران پرسپولیس در حمایت از علی اکبر طاهری، سرپرست قرمزپوشان پایتخت به صفحه وزیر ورزش در اینستاگرام رفتند و از او خواستند که این کار را نکند و به شکل های مختلف خواستار ابقا و عدم تغییر طاهری شدند.
این شرایط باعث شد تا مازیار ناظمی، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش در صفحه اینستاگرام خودش نسبت به کمپین حمایت از طاهری واکنش نشان دهد و مدعی شود این اتفاق نخواهد افتاد.

کمپین مخالفت باعزل طاهری درصفحه وزیر ورزش
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل