بازدید 4354

پرسپولیس؛منبع درحال انفجار/پاداش نگرفتند،تهدیدجریمه هم شدند!

مسئولان باشگاه بجای دادن پاداش، برخی بازیکنان را بنابه دلایلی نظیر مصاحبه کردن و برخی موارد دیگر تهدید به جریمه کرد‌ه‌اند و این موضوعی است که ناراحتی بازیکنان را در پی داشته
کد خبر: ۷۱۴۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳ 20 July 2017
با وجود اینکه نزدیک 3 ماه از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و نزدیک به 2 ماه از صعود این تیم به جمع 8 تیم برتر آسیا زمان می‌گذرد بازیکنان پرسپولیس و حتی مربیان این تیم به پاداشی که مسئولان باشگاه بابت این موفقیت‌ها به آنها قول داده بودند دست پیدا نکردند.

به گزارش تابناک ورزش، پرسپولیسی‌ها کماکان منتظر هستند تا قول و قرارهای مسئولان باشگاه‌شان عملی شود. این در حالی است که نتایج پرسپولیس آنقدر درخشان بوده که بازیکنان این تیم انتظار داشتند زودتر از اینها مشکلات مالی‌شان که حق طبیعی آنها است برطرف شود. اما همین بدقولی‌ها ناراحتی بازیکنان را در پی داشته هرچند که به دلیل برخی مسائل خود آنها به صورت رسمی و ویژه به این موضوع ورود نکرده‌اند.

نکته عجیب و جالب این اتفاق اما آنجایی است که نه تنها پاداش قهرمانی در لیگ برتر، صعود به جمع 8 تیم برتر آسیا و تسویه حساب‌های قراردادها انجام نشده بلکه مسئولان باشگاه برخی بازیکنان را بنابه دلایلی نظیر مصاحبه کردن و برخی موارد دیگر تهدید به جریمه کرد‌ه‌اند و این موضوعی است که ناراحتی بازیکنان را در پی داشته است، چرا که آنها معتقدند تیمی که با این شرایط قهرمان شده پولش را کامل نگرفته که هیچ، حالا تهدید به جریمه هم شده‌اند! 

البته این را باید در نظر داشت که مدیران باشگاه پرسپولیس هرچند وقت یکبار قول‌هایی به بازیکنان‌شان دادند اما تا این لحظه قول‌ها عملی نشده و باید منتظر ماند و دید که در آستانه شروع لیگ برتر جدید آیا بازیکنان به حق و حقوق‌ خودشان می‌رسند یا نه؟ هرچند که علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس در آخرین مصاحبه‌ای که با سایت این باشگاه شب گذشته انجام داد یک بار دیگر از هواداران پرسپولیس درخواست داشت تا به باشگاه پرسپولیس کمک مالی کنند!
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر