بازدید 3820

جلسه توجیهی پنتاگون برای ترامپ

مقام‌های وزارت دفاع آمریکا در یک نشست توجیهی با «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور این کشور وی را در جریان تحولات مربوط به مناطقی که کانون تحولات هستند، اعم ازکره شمالی، عراق، سوریه، ایران و افغانستان قرار دادند.
کد خبر: ۷۱۴۴۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰ 22 July 2017
مقام‌های وزارت دفاع آمریکا در یک نشست توجیهی با «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور این کشور وی را در جریان تحولات مربوط به مناطقی که کانون تحولات هستند، اعم ازکره شمالی، عراق، سوریه، ایران و افغانستان قرار دادند.

به گزارش فارس، مقام‌های وزارت دفاع آمریکا در یک نشست توجیهی با «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور این کشور وی را در جریان تحولات مربوط به مناطقی که کانون تحولات هستند، اعم از کره شمالی، سوریه، عراق و افغانستان قرار دادند. به گزارش واشنگتن‌اگزماینر، ترامپ در این نشست که روز پنجشنبه در ساختمان پنتاگون برگزار شد، در جریان آخرین تحولات مربوط به این مناطق قرار گرفت.

در این نشست علاوه بر ترامپ، «مایک پنس»، معاون رئیس‌جمهور آمریکا، «رکس تیلرسون»، وزیر خارجه، «استیون منوشین»، وزیر خزانه‌داری، «جیمز متیس»، وزیر دفاع، «پاتریک شاناهان»، معاون وزیر دفاع، جوزف دانفورد، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا و برخی از نمایندگان کنگره آمریکا حضوار داشتند.

مقام‌های پنتاگون گفته‌اند این نشست فرصتی برای رئیس‌جمهور جهت شنیدن اخبار دست اول درباره کانون‌های تحول در جهان از جمله کره شمالی، عراق، سوریه، ایران و افغانستان بود.

«دانا وایت»، سخنگوی پنتاگون در جمع خبرنگاران گفته که هیچ تصمیمی در این جلسه گرفته نشده است.

پایگاه «Whijla» نوشته اعضای کنگره که در این نشست حاضر بوده‌اند درباره جزئیات آن اظهار نظر نکرده‌اند، اما طرفداران ترامپ می‌گویند که تیم امنیت ملی ترامپ آنها را تحت تأثیر قرار داده است.

سناتور تام تیلیس، عضو کمیته نیروهای مسلح سنا گفت که از پیشرفت‌های صورت گرفته در ماه‌های گذشته تحت رهبری ترامپ «دلگرم» شده، اما درباره اینکه او چگونه قصد دارد چالش‌های وسیع‌تر منطقه‌ای را حل کند، نگران است.

وی گفت: «بخش زیادی از پیشرفت‌های ما به رفع تنش‌های ناشی از پرخاشگری‌های ایران و روسیه بستگی دارد. اینها متغیرهایی هستند که ما بایستی توانایی واکنش نشان دادن به آن را داشته باشیم.»

این پایگاه خبری نوشته سناتورها و اعضای کنگره که در نشست توجیهی ترامپ با کابینه امنیت ملی حضور داشته‌اند می‌گویند که مقام‌های پنتاگون نگرانی‌های خود را درباره روسیه، ایران و سوریه ابراز کردند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر