بازدید 7822
۴

فرار شوهر پس از 6شلیک به همسر!

فرمانده انتظامی استان کردستان از تیراندازی یک مرد به همسر خود در ناحیه منفصل شهری نایسر در شهر سنندج خبر داد و گفت: فرد ضارب بعد از این حادثه از محل متواری شده است.
کد خبر: ۷۱۴۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۰ 23 July 2017
فرمانده انتظامی استان کردستان از تیراندازی یک مرد به همسر خود در ناحیه منفصل شهری نایسر در شهر سنندج خبر داد و گفت: فرد ضارب بعد از این حادثه از محل متواری شده است.

سردار مسعود خرم‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: امروز شنبه ۳۱ تیرماه در پی اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیراندازی که منجر به مجروحیت خانمی با هویت معلوم، اهل و ساکن سنندج شده بود، فرمانده کلانتری و سایر عوامل پلیس در کوتاهترین زمان ممکن در محل وقوع حادثه حضور پیدا کردند.

وی افزود: بلافاصله با حضور پلیس در محل وقوع این حادثه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که ضارب به دلیل اختلاف خانوادگی با یک قبضه کلت کمری به سمت خانم خود شش تیر شلیک کرده است.

فرمانده انتظامی کردستان عنوان کرد: بررسی‌های صورت گرفته بعد از انتقال این خانم به بیمارستان بعثت سنندج مشخص کرد که نامبرده از ناحیه هر دو پا و لگن مجروح شده است اما پزشکان معالج وضعیت عمومی وی را مناسب اعلام کرده‌اند.

وی گفت: همچنین ضارب بعد از شلیک از محل متواری شده و پلیس با تشکیل پرونده، تلاش برای دستگیری وی را آغاز کرده است و در صورت دستگیری، موارد به اطلاع مردم خواهد رسید.

سردار خرم نیا عنوان کرد: هویت فرد ضارب و همسر وی برای پلیس مشخص است و دستگیری فرد ضارب در دستور کار پلیس قرار دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
""به سمت خانم خود شش تیر شلیک کرده""!!!!! خانم خود!!!!!
زنان چقدر باید به خاطر تابوهای جامعه قربانی شوند ایا ادامه چنین زندگیهاو هزاران مورد مشابه که احتمالا نبودن تفنگ مانع از رخداد حادثه میشود ،به هر قیمتی، به صلاح است
زنان چقدر باید به خاطر تابوهای جامعه قربانی شوند
آري !!!! خانم خود؟؟؟!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل