بازدید 8365
۵

دستکاری تاریخ انقضا 500 تن موادغذایی

دادستان عمومی و انقلاب گناوه گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا 500 تن موادغذایی تاریخ گذشته از یک انبار نگهداری کالای خارجی در گناوه کشف و امحا شد.
کد خبر: ۷۱۴۸۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶ 22 July 2017
دادستان عمومی و انقلاب گناوه گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا 500 تن موادغذایی تاریخ گذشته از یک انبار نگهداری کالای خارجی در گناوه کشف و امحا شد.

به گزارش ایرنا؛ خدارحم گزدرازی روز شنبه افزود: این میزان کالای قاچاق در پی گزارش ماموران انتظامی مبنی بر وجود انبار کالاهای تاریخ مصرف گذشته، با دستور قضایی کشف و ضبط شد.

وی گفت: در بررسی ها و تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که متهمان با وارد کردن انواع اقلام موادغذایی از کشورهای حوزه خلیج فارس نظیر انواع شربت، آب میوه و کنسرو تاریخ گذشته، با استفاده از دستگاههای مخصوص، تاریخ انقضا یافته را پاک و با درج تاریخ جدید به بازار عرضه می کردند.

دادستان عمومی و انقلاب گناوه گفت: در این ارتباط پنج نفر دستگیر که پس از رسیدگی و صدور کیفرخواست حکم قطعی برای آنان صادر شد.

وی بیان کرد: براساس این حکم متهمان درمجموع به پرداخت 61 میلیاردریال جزای نقدی و ضبط کالاها محکوم شدند و 2 تن از آنان نیز به جرم توزیع و فروش موادغذایی فاسد شدنی به ترتیب 2 سال و 6 ماه زندان محکوم شدند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۵
یعنی کسی که با جان مردم بازی میکند سزاش جریمه و زندانه ؟ اینها حکمشون فقط اعدامه
وقتی پول همه چی بشه وپولدارها ادم وبافرهنگ حساب بشن نتیجه اش همین میشه بخاطرش هرکاری می کنن
به نظر شما این حکم با جرم به این بزرگی تناسب داره ؟ !
2 سال دیگه با جدیت بیشتری شروع میکنن
حالا باز شربت تغلیظ شده و مربا مشکلی پیش نمیاره.اما کنسروها و کمپوت ها میتواند آلوده شده با جان افراد بازی کند واقعا که کار کثیفی کردن
چطور اين افرا مي توانند همچين كار كثيفي بكنند . پول حاصل از اين درامد را چطور خرج زن و بچه خود مي كنن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل